گذرواژه تامین اجتماعی

سوالات متداول
1- ✔️ گذرواژه تامین اجتماعی یا رمز بیمه تامین اجتماعی چیست؟ ✔️ گذرواژه تامین اجتماعی یا همان رمز عبور یک نوع قفل مجازی بیمه گذاران برای ورود به سایت تامین اجتماعی و استفاده از خدمات آنلاین و غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به شمار می رود که توضیحات بیشتر آن در این مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ فرآیند ثبت نام گذرواژه تامین اجتماعی چگونه انجام می شود؟  ✔️ برای دریافت گذرواژه یا رمز بیمه تامین اجتماعی ابتدا به سایت www.tamin.ir مراجعه کرده و طی 4 مرحله ورود اطلاعات فرآیند دریافت گذرواژه خود را تکمیل کرد که راهنمای تصویری ثبت نام در این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ اصلی ترین نکات ایجاد گذرواژه تامین اجتماعی چیست؟ ✔️ یکی از نکات برای تعیین گذرواژه تبدیل زبان کیبرد از فارسی به لاتین می باشد که سایر نکات لازم برای ایجاد گذرواژه در مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

برای مشاوره گذرواژه تامین اجتماعی

برای مشاوره گذرواژه تامین اجتماعی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1401/09/01
سلام. گذرواژه تامین اجتماعی رو چجوری بازیابی کنم؟
پاسخ مشاور: سلام. وارد صفحه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی تون بشید  و گزینه فراموشی گذرواژه رو بزنید و رمزتون رو بازیتبی کنید.
ناصر عبداللهی 1401/07/16
سلام. من برای دیدن فیش حقوقی تامین اجتماعی چیکار کنم. لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ مشاور: با سلام. نام کاربری و رمزبیمه تامین اجتماعی را از قسمت مستمری بگیران وارد کنید تا فیش حقوقی قابل مشاهده باشد.
مهشید 1401/07/16
ممنون، عالی.
پاسخ مشاور: سلام. ممنون از بازخوردتون
بدون نام 1401/06/24
سلام و خسته نباشید. من برای دیدن فیش حقوقی تامین اجتماعی کجای سایت باید مراجعه کنم؟
پاسخ مشاور: با سلام. وارد صفحه که شدید بالایصفحه گزینه مستمری بگیران رو بزنید و بعد روی گزینه فیش حقوقی مستمری بگیران کلیک کنید.
بدون نام 1401/06/24
هنگامی که گزینه نحوه بازیابی گذرواژه تامین اجتماعی به روش ارسال پیامک را انتخاب کردید، باید منتظر یک پیام ارسالی با شناسه شش رقمی یه شماره ثبت شده هنگام ثبت نام خود باشید تا بتوانید ادامه ی مراحل بعدی بازیابی رمز خود را تکمیل کنید. ارسال پاسخ