سامانه نتیجه اعتبارسنجی بانک رسالت

سوالات متداول
1- ✔️ چطور از نتیجه اعتبار سنجی بانک رسالت مطلع شد؟ ✔️ با مشخص شدن نتیجه اعتبار سنجی بانک رسالت پیامکی برای افراد ارسال می شود که افراد می توانند با ورود به سایت از جواب اعتبار سنجی خود مطلع شوند که توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه ورود به سامانه اعتبار سنجی بانک رسالت چگونه است؟ ✔️ کاربران با مراجعه به آدرس اینترنتی imerat.ir  می توانند با انتخاب گزینه"ورود به سامانه" و طی مراحلی وارد این سایت شوند، توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ نحوه ثبت نام در سامانه اعتبار سنجی بانک رسالت چگونه است؟ ✔️ مشتریان پس از ورود به سامانه اعتبار سنجی بانک رسالت می توانند بر روی گزینه "ثبت نام" کلیک کرده و پس از وارد کردن اطلاعات، نام نویسی خود را انجام دهند که راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره سامانه اعتبار سنجی بانک رسالت

برای مشاوره سامانه اعتبار سنجی بانک رسالت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

فاطمه ویسی 1403/01/26
لطفاً نتیجه درخواست مرا بگید چیست
پاسخ مشاور: سلام. لطفا درخواست خودتون رو از بانک پیگیری بفرمایید. سایت سامانه ها ارتباطی با بانک رسالت ندارد.
وحید 1401/08/29
سلام می خوام وارد سامانه اعتبارسنجی بانک رسالت بشم امکانش هست کمک کنید؟
پاسخ مشاور: سایت imerat.ir رو تو گوگل سرچ کنید و بعد اینکه وارد صفحه اصلی سایت شدید گزینه ورود به سامانه رو بزنید و بعد وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می تونید وارد سایت بشید.
حسین امیری 1401/08/29
سلام چجوری می تونیم تو سامانه اعتبارسنجی بانک رسالت ثبت نام کنیم؟
پاسخ مشاور: سلام. مراحل ثبت نام به طور کامل تو مقاله نوشته شده اس. بعد از خوندن چنانچه سوالی داشتسید در خدمتیم.
مرتضی 1401/07/24
قبلا دوبار ازبانک رسالت وام گرفتم تمام اقساط هم به موقع پرداخت کردم حتی وام آخری سه قسط آخرشو یه باری تسویه کردم الان که درخواست واسه وام بعدی میدم همش به بهونه های مختلف اعتبار سنجی رو رد میکنن درصورتیکه قبلا با همین مدارک وام گرفتم ارسال پاسخ
حمزه 1401/07/16
سامانه اعتبارسنجی بانک رسالت راه اندازی شده تا ظرفیت بدهی آن ها را مشخص کند. در این صورت اعتبار سنجی و رتبه اعتباری متقاضیان حقیقی تسهیلات را می توان تعیین کرد. بانک رسالت برای پرداخت تسهیلات به مشتریان باید از توان مالی شخص برای بازپرداخت بدهی مطمئن گردد. ارسال پاسخ
حمزه 1401/07/16
نزدیک یک ماه است که نتیجه اعتبارسنجی ارسال نشده است. ارسال پاسخ
بدون نام 1401/06/24
توی کدواژه چی بزنیم؟
پاسخ مشاور: با سلام. کدواژه ای که موقع ثبت نام انتخاب کردید رو وارد کنید. در صورتی که فراموش کردید می تونید بازیابی رمز رو بزنید.
بدون نام 1401/06/24
سامانه اعتبارسنجی بانک رسالت، تعهدات مالی دیگران محدود به تعداد افراد نبوده بلکه افراد می توانند تا سقف ضمانت/تعهد خود، تعهدات مالی دیگران را بپذیرند. ارسال پاسخ