سامانه مشمولان طرح مهر آفرین soal.medu.ir

سوالات متداول
1- رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین چگونه صورت می گیرد؟ معلمان طرح مهرآفرین ابتدا باید در آزمونی جهت تعیین وضعیت شرکت کرده و پس از آن رتبه بندی آن ها آغاز می گردد. نحوه ثبت نام در آزمون در مقاله ذکر شده است.
2- معلمان طرح مهرآفرین از چه طریقی می توانند در آزمون رتبه بندی معلمان شرکت نمایند؟   بدین منظور، سامانه مشمولان طرح مهر آفرین به نشانی soal.medu.ir در نظر گرفته شده است که در متن مقاله به معرفی این سامانه پرداخته شده است.
3- نحوه ثبت نام و ورود به سامانه مشمولان طرح مهر آفرین به چه صورت است؟ برای ورود به این سامانه ابتدا باید پیش ثبت نام توسط مسئول کارگزینی اداره منطقه صورت گیرد و سپس طبق مراحل گفته شده در متن مقاله اقدامات لازم انجام شود.

برای مشاوره ورود به سامانه مشمولان طرح مهر آفرین

برای مشاوره ورود به سامانه مشمولان طرح مهر آفرین

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

مهرآفرین 1401/06/28
سلام منابع رو اعلام بفرمایید وزمان آزمون ارسال پاسخ
من 1401/06/23
مگر معلمان مهرافرین بعد از۱۵تا ۲۰سال کار وسابقه سزاوار ازمون هستند.چرا ازمون.ما ازمون رتبه بندی به خبره وعالی داده ایم ما که ازمون استخدامی نهضت واموزش وپرورش داده ایم .ما نهضتی ها شرکتی نبوده ایم ما از اموزش وپرورش حدود ۶سال قبل استخدام ۹۱بصورت حق التدریس حقوق گرفته ایم این ظلم به معلمان است. ارسال پاسخ
مهر آفرین 1401/06/21
با سلام و احترام منابع آزمون رو لطف کنید معرفی نمایید با تشکر ارسال پاسخ
بدون نام در جواب مهر آفرین 1401/06/28
سلام خدمت شما، خسته نباشید، همسر من در سال 91 آزمون اصلی طرح مهرآفرین رو شرکت کردند و قبول شدن بعد ایشان رو ارجاع دادن برای گزینش و مصاحبه، که اونجا هم بهشون گفتم قبول شدید و به شما اطلاع داده می‌شود ولی هیچ خبری نشد و چون همسر من درگیر مشکلات زیادی بود و تو یه شهر دیگه بودن نتونستن پیگیری کنند و بعدها گفتن نیروهای سهمیه ای جانشین اونها شدن، الان سوالی که داشتم این بود، آیا امکان این هست که مجددا همسر من دنبال استخدام‌ بره، آیا کسی جوابگو هست، آیا امیدی هست که قبولش کنند آیا میتونیم از مرکز تربیت معلم که در اونجا گزینش و مصاحبه شدن، مدرک بگیریم که قبول شدن
آموزگار 1401/06/20
این همه زحمت کشیدیم و با چند سال سابقه باید مجدد بریم تو آزمون شرکت کنیم. ارسال پاسخ
علی آزادی 1401/06/20
شرکت در آزمون طرح مهر آفرین آیا تمدید نشد؟
پاسخ مشاور: با سلام. در حال حاضر که خبری در باب تمدید ثبت نام در آزمون منتشر نشده است.