رفع تحریم گوگل پلی

سوالات متداول
1- آیا امکان رفع تحریم گوگل پلی وجود دارد؟ جهت رفع تحریم گوگل پلی در ایران روش های مختلفی وجود دارد که این روش ها در این مقاله ارائه شده است.
2- آیا دانلود برنامه ای که در اپلیکیشن گوگل پلی در دسترس نیست از طریق سایت گوگل پلی امکان پذیر است؟ در صورت تغییر آی پی و اجرای وی پی ان معتبر امکان دانلود از طریق وبسایت گوگل پلی وجود خواهد داشت و اطلاعات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- منظور از پیغام این مورد در کشور شما قابل دسترسی نیست، چیست؟ وجود تحریم ها و نیز محدودیت های جغرافیایی باعث عدم دسترسی به برخی برنامه های گوگل پلی در کشور شده است. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره رفع تحریم گوگل پلی

برای مشاوره رفع تحریم گوگل پلی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سید مهمد مهدی 1401/08/29
سلام. چجوری تحریم گوگل پلی رو دور بزنیم؟
پاسخ مشاور: سلام. باید برید تنظیمات گوشی از قسمت برنامه ها، گوگل پلی رو انتخاب کنید و clear data رو بزنید. بعدش فیلترشکن روشن کنید.
بدون نام 1401/07/12
جهت رفع تحریم گوگل پلی می توان از طریق مرورگر کروم اقدام نمود. بدین منظور ابتدا می بایست جهت تغییر آی پی گوشی همراه فیلتر شکن یا وی پی ان اجرا کرده و سپس نشانی https://play.google.com/store را در نوار آدرس مرورگر وارد نموده تا وارد سایت گوگل پلی شده و امکان جستجوی برنامه مورد نظر فراهم گردد. ارسال پاسخ
بدون نام 1401/07/12
توییتر رو از کجا دانلود کنم؟ اصلا تو سرچ گوگل پلی نمیاره. ارسال پاسخ
سامان 1401/06/23
من کلا نمی تونم هیچ بازی و برنامه ای رو از گوگل پلی دانلود کنم و رو گوشی نصب کنم. ممکنه راهنمایی کنید؟
پاسخ مشاور: با سلام. احتمالا مشکل نرم افزاری دیگه ای دارید که باید اطلاعات بیشتری ارائه بدین تا بتونیم راهنمایی کنیم.
بدون نام 1401/06/23
ممن این راه هایی که گفتین رو امتحان کردم و بازم نشد ارسال پاسخ