سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

سوالات متداول
1- ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان از طریق چه سامانه ای انجام می شود؟ ثبت نام ارزیابان حرفه ای در طرح رتبه بندی معلمان از طریق سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان انجام می شود که در متن مقاله اطلاعات بیشتری راجع به آن ذکر شده است.
2- نحوه ورود به سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان به چه صورت است؟ برای ورود به این سامانه باید به به پورتال آموزش و پرورش مراجعه شود که در متن مقاله نحوه ورود به آن به طور کامل شده داده شده است.
3- نحوه ثبت نام در سامانه ارزیابان رتبه بندی معلمان چگونه است؟ متقاضیان پس از ورود به سامانه باید اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و ثبت نمایند که در متن مقاله نحوه ثبت اطلاعات ذکر شده است.

برای مشاوره سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

برای مشاوره سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1401/10/10
شرایط ثبت نام در سامانه ارزیابان رتبه بندی معلمان به این صورت می باشد که معلمان شاغل و بازنشسته و اعضای هیئت علمی شاغل دانشگاه فرهنگیان یا بازنشسته با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌ های علوم تربیتی، مشاوره و روانشناسی که آشنا به فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانند نام نویسی انجام دهند. ارسال پاسخ
مرزبان بساطی 1401/08/23
نتیجه ثبت نام در سامانه وزارت آموزش و پرورش برای ارزیابان حرفه ای کی اعلام می شود ؟اصلا آیا از وجود آنها استفاده خواهد شد یا نه ؟ ارسال پاسخ
س 1401/08/01
سلام ارزیابی کی شروع میشه؟
پاسخ مشاور: سلام ارزیابی شروع شده است.
خسرو اسلامی 1401/08/01
سلام. رتبه بندی معلمان چه زمانی اجرایی میشه؟
پاسخ مشاور: سلام. پس از اتمام ارزیابی شروع خواهد شد.
علی فروزش 1401/07/06
سلام. زمان ثبت نام تموم شد؟ ارسال پاسخ
بدون نام 1401/07/06
زمانی که برای ثبت نام ارزیابان در نظر گرفته شده بود بسیار کم بود.
پاسخ مشاور: سلام. ممون از بازخوردتون.