نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

سوالات متداول
1- نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی اعلام می شود؟ نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی معمولا در هفته اول مهر ماه اعلام می شود که در متن مقاله لینک مشاهده نتایج  قرار داده شده است.
2- نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 از طریق چه سایتی اعلام می شود؟ با توجه به اینکه سازمان سنجش متولی برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی است، نتایج این آزمون نیز در سایت این سازمان اعلام می گردد. لینک ورود به سایت در متن مقاله آورده شده است.
3- نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی به چه صورت است؟ نتایج این آزمون با ورود به قسمت « کاردانی به کارشناسی» در سایت سازمان سنجش امکان پذیر است که در متن مقاله نحوه مشاهده نتایج همراه با راهنمای تصویری آن قرار داده شده است.

برای مشاوره نحوه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

برای مشاوره نحوه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1401/10/10
متقاضیان بایستی با نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ آشنا شوند تا به محض اینکه نتایج آزمون اعلام شد بتوانند نسبت به مشاهده جواب اقدام نمایند. نتایج از طریق سایت سازمان سنجش که متولی برگزاری این آزمون است انجام می شود و دانشجویان با ورود به سایت و کلیک بر روی لینک اعلام نتایج می توانند وضعیت نهایی قبولی یا عدم قبولی خود در کنکور کاردانی به کارشناسی را مشاهده نمایند. ارسال پاسخ
بدون نام 1401/07/06
نتایج اومد بالاخره؟ ارسال پاسخ
صبا 1401/07/06
قبول شدم:) ارسال پاسخ