سایت به همراه behamrah.ir

سوالات متداول
1- ✔️ سایت به همراه behamrah.ir چه نوع خدماتی را به مخاطبان ارائه می‌دهد؟ ✔️ همان‌طور که در این مقاله به آن اشاره شد،سامانه به همراه با آدرس behamrah.ir یک سامانه هوشمند حمل ‌و نقل گروهی است. این سامانه کمک می‌کند تا افراد پس از مشخص‌کردن زمان و پرداخت هزینه در ساعت اعلامی در مبدأ یا مقصد اعلام شده حاضر و از خدمات به همراه استفاده کنند.
2- ✔️ مزیت‌های استفاده از خدمات سایت به همراه چیست؟ ✔️ بر اساس مطالب مندرج در مقاله استفاده از سامانه به همراه دارای مزیت‌های همچون امنیت بالا نسبت به تاکسی‌های اینترنتی، صرفه‌ جویی در زمان، قابلیت رزرو از یک هفته قبل و.... است.
3- ✔️ خدمات سایت به همراه برای چه گروهی از افراد تعبیه شده است؟ ✔️ بر اساس متن بالا، رانندگان وسایل نقلیه واجد شرایط می‌توانند در کنار فعالیت‌های روزانه خود از سامانه به همراه نیز استفاده کنند. همچنین مسافران هم مسیر که همپیما نامیده می‌ شوند با انتخاب یک مسیر، در ساعات مشخص شده به مقصد خود می رسند.

برای مشاوره سایت به همراه

برای مشاوره سایت به همراه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمد 1401/08/22
سلام تو سایت به همراه چجوری بلیت رزو کنم؟
پاسخ مشاور: سلام. بالای صفحه گزینه رزو بلیط داره.
بدون نام 1401/08/22
سلام من راننده ام، چجوری می تونم زمان فعالیتم رو در سایت به همراه ثبت کنم؟
پاسخ مشاور: سلام. وارد سایت که شدید از منوی بالا گزینه ثبت فعالیت رانندگانرو انتخاب کنید و مشخصات خودتون و ماشین تون رو وارد کنید  و بعد زمان فعالیت رو ثبت کنید.