دانلود هاتگرام

سوالات متداول
1- مزایای برنامه هاتگرام چیست؟ با نصب برنامه هاتگرام می توانید از تمامی امکانات تلگرام، به علاوه بسیاری امکانات دیگر مانند فوروارد کردن گروهی، دیدن برترین پست ها، علامت گزاری چت ها و... استفاده کنید. سایر مزایای هاتگرام در این مقاله ارائه شده است.
2- هاتگرام بهتر است یا مونوگرام؟ هردو برنامه امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند. احتمال قطعی سرورها در مونوگرام بسیار کمتر از هاتگرام است. می توانید مقایسه هاتگرام و مونوگرام را در این مقاله مشاهده کنید.
3- نحوه دیلیت اکانت هات گرام چگونه است؟ برای پاک کردن اکانت هات گرام هم می توانید اکانت تلگرام خود را پاک کنید و هم می توانید برنامه را به طور کلی از دستگاه خود پاک کنید. آموزش نحوه دیلیت اکانت هات گرام به صورت کامل در این مقاله آمده است. 

اگر برای دانلود و نصب برنامه هاتگرام سوالی دارید

اگر برای دانلود و نصب برنامه هاتگرام سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سعید شهنواز 1402/06/25
سلام چقدر زمان میبرد کارت هوشمند موقت بهم بدن ارسال پاسخ
مهدی خامی 1401/08/10
کارت ملی من کی میاد ارسال پاسخ
علی 1401/07/27
امتحان طرح مهرآفرین به کجا انجامید ؟ ارسال پاسخ
بدون نام 1401/07/22
سلامامروز ۲۲مهرماه هست اعلام شده که در این روز آزمون مهرآفرین برگزار می‌شود در صورتی که از منطقه ما هیچ اقدامی انجام نشده. پیش ثبت نام توسط کارگزینی انجام نشده وهیچ بخشنامه ای مبنی بر برگزاری آزمون تا این لحظه نداشتیم .آیا کل کشور به همین شکل هست ؟لطفا راهنمایی فرماییدچگونه در آزمون شرکت کنیم؟ ارسال پاسخ
نجمه 1401/07/13
طرح مهر افرین شامل معلمان مدارس غیر دولتی هم میشود؟ ارسال پاسخ