سامانه خانه سرباز صلح ایران sarbazsolh.ir

سوالات متداول
1- خانه سرباز صلح ایران چه خدماتی ارائه می دهد؟ خدماتی که این سازمان مردم نهاد به اعضا خود ارائه می دهد شامل: خدمات رفاهی، حقوقی، کسب و کاری و ... است که در متن مقاله به توضیح آن پرداخته شده است.
2- خانه سرباز صلح ایران با چه هدفی تاسیس شده است؟ این سازمان مجوز خود را از وزارت کشور دریافت کرده و با هدف ترویج صلح و تکریم کهنه سربازان فعالیت خود را آغاز کرده که توضیحات بیشتر راجع به ماموریت های خانه سرباز صلح در متن مقاله ذکر شده است.
3- ثبت نام خانه سرباز صلح به چه صورت است؟ کهنه سربازان، خانواده آن ها و سایر داوطلبان علاقه مند به فعالیت های حوزه صلح می توانند به عضویت این سازمان در بیایند که لازم است مراحلی که در متن مقاله ذکر شده است را طی کنند.

برای مشاوره ورود به سامانه خانه سرباز صلح ایران 

برای مشاوره ورود به سامانه خانه سرباز صلح ایران 

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

نارار نظری 1401/10/23
سلام تاریخ کارتم اتمام شده چکار کنم ارسال پاسخ
بدون نام 1401/09/13
خدماتی که سایت خانه سرباز صلح ایران به نشانی sarbazsolh.ir ارائه می دهد شامل: خدمات منزلی، رفاهی، حقوقی، آموزشی و کسب و کار است. در مورد خدمات منزلی اطلاعاتی وجود ندارد. خدمات رفاهی این سازمان بهره مندی از خدمات تخفیفی باشگاه اعضا ( صلح کلاب) با هزاران فروشگاه و مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرار داد در سراسر کشور است ارسال پاسخ
بدون نام 1401/09/13
سلام .برای صلح کارت ثبت نام کردم یک کد برام ارسال شده فقط همین کد هست یا کارت ارسال میشه برام ارسال پاسخ
یاسر 1401/09/07
سلام. چجوری صلح کارت خانه سبرباز صلح ایران دریافت کنیم؟
پاسخ مشاور: سلام. ابتدا باید به عضویت این سازمان دربیید بعد برای شما کارت صادر می شود. نحوه ثبت نام در مقاله توضیح داده شده است.
علی 1401/09/07
سلام. خدمات منزلی خانه صلح ایران چیه؟
پاسخ مشاور: سلام. در این مورد اطلاعاتی بر روی سایتشون قرار نداره.