دانلود برنامه آی گپ

سوالات متداول
1- آی گپ چیست؟ آی گپ یک پیام رسان داخلی برای کاربران ایرانی بوده که افراد در این برنامه با هم از طریق چت ارتباط برقرار خواهند کرد که توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
2- دانلود برنامه آی گپ چگونه امکان پذیر است؟ کاربران با مراجعه به وبسایت آی گپ به نشانی igap.net می توانند به دانلود این برنامه بپردازند که موارد بیشتر در این مقاله شرح داده شده است.
3- امکانات و ویژگی های برنامه آی گپ چیست؟ در آی گپ امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری محیا بوده و کاربر امکان استفاده از خدمات بانکی را دارا است و همچنین موارد دیگر که در متن به آن به طور کامل اشاره شده است.

اگر در خصوص دانلود و نصب برنامه آی گپ سوالی دارید

اگر در خصوص دانلود و نصب برنامه آی گپ سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

علی احمدی 1401/09/19
سلام. برنامه آی گپ نسخه آیفون هم داره؟
پاسخ مشاور: سلام. بله، دانلود نسخه آی و اس این برنامه از طریق تلگرام امکان پذیره و با جستجو در کانال های این برنامه می تونید به این نسخه دسترسی پیدا کنید.
بدون نام 1401/09/19
برنامه آی گپ شامل بخش های مختلف از جمله گفتگو، آیلند، تماس ها و موارد دیگر است. برنامه آی گپ در ارسال محتوای ویدئویی، تصاویر و ارسال فایل از سرعت بالا برخوردار است. این پلتفرم به مانند بسیاری از پیام رسان های داخلی شبیه به تلگرام طراحی شده اما نسب به این برنامه عمکلرد ضعیف تری دارد. ارسال پاسخ