سامانه صیاد بانک پارسیان pichak.parsian-bank.ir

سوالات متداول
1- سامانه صیاد بانک پارسیان با چه هدفی راه اندازی شده است؟ سامانه صیاد بانک پارسیان برای انجام کلیه فرآیندهای مربوط به چک صیادی با سهولت بیشتر و کاهش مشکلات جعل چک‌ و صدور چک‌ های بی محل راه اندازی شده است، توضیحات بیشتر در مقاله ارائه شده است.
2- نحوه ورود به سامانه صیاد بانک پارسیان به چه صورت می باشد؟ متقاضیان برای ورود به سامانه صیاد بانک پارسیان باید وارد نشانی اینترنتی pichak.parsian-bank.ir شوند و کد ملی و شماره تماس خود را وارد نمایند، توضیحات بیشتر در مقاله ارائه شده است.
3- نحوه انتقال چک صیادی از طریق سامانه صیاد بانک پارسیان به چه شکل می باشد؟ انتقال دهندگان برای انتقال چک انتقادی پس از ورود به سایت صیاد پارسیان باید به انتخاب گزینه مربوط به انتقال چک و وارد کردن شناسه 16 رقمی چک بپردازند، توضیحات بیشتر در مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره ورود به سامانه صیاد بانک پارسیان

برای مشاوره ورود به سامانه صیاد بانک پارسیان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمد خیاطی 1402/08/07
تشکر ارسال پاسخ
ناهید صادقی 1401/09/24
چجوری چک رو توی سامانه صیاد بانک پارسیان ثبت کنیم؟
پاسخ مشاور: سلام. وارد سامانه صیاد بانک بشید و گزینه ثبت چک را انتخاب کنبد و بعد مندرجات چک را که شامل تاریخ سر رسید، مبلغ چک و اطلاعات هویتی گیرنده چک است در کادر مربوطه وارد نموده و در صورت تایید، گزینه ثبت چک را انتخاب نمایید.
سپیده 1401/09/24
انتقال چک در سامانه صیاد بانک پارسیان به چه صورت انجام میشه؟
پاسخ مشاور: سلام. وارد سامانه صیاد بانک پارسیان بشید، شماره تماس و کد ملی تون رو وارد کنید و گزینه انتقال چک رو انتخاب کنید و بعد شناسه 16 رقمی، کد یکتای سمت چپ چک و سپس مشخصات خواسته شده را وارد کرده  و استعلام بگیرید.