کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

سوالات متداول
1- ✔️ کارتابل استعلام تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش چیست؟   ✔️ کارتابل استعلام تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش به نشانی kemt.medu.ir امکان استعلام مدرک تحصیلی از طریق شرکت و مراکز آموزشی را فراهم می‌ کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مراجعه شود.
2- ✔️ نام کاربری و رمز کارتابل استعلام تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش را باید چگونه دریافت کرد؟   ✔️ به این منظور باید شرکت ها یا دانشگاه هایی که قصد صحت اطلاعات تحصیلی فردی را دارند به ستاد مرکزی و با مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش به آدرس تهران خیابان طالقانی، خیابان ایرانشهر، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش مکاتبه کنند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ کارتابل استعلام تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش چه مزایایی دارد؟   ✔️  کارتابل استعلام تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش با حذف قید زمان و مکان به شما کمک می کند تا کارها را با سرعت بیشتری انجام دهید و برای دریافت تاییدیه نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان و دیگر مراکز را نداشته باشید. برای مطالعه جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

برای مشاوره ورود به کارتابل استعلام تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

برای مشاوره ورود به کارتابل استعلام تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سعید شهنواز 1402/06/25
سلام چقدر زمان میبرد کارت هوشمند موقت بهم بدن ارسال پاسخ
مهدی خامی 1401/08/10
کارت ملی من کی میاد ارسال پاسخ
علی 1401/07/27
امتحان طرح مهرآفرین به کجا انجامید ؟ ارسال پاسخ
بدون نام 1401/07/22
سلامامروز ۲۲مهرماه هست اعلام شده که در این روز آزمون مهرآفرین برگزار می‌شود در صورتی که از منطقه ما هیچ اقدامی انجام نشده. پیش ثبت نام توسط کارگزینی انجام نشده وهیچ بخشنامه ای مبنی بر برگزاری آزمون تا این لحظه نداشتیم .آیا کل کشور به همین شکل هست ؟لطفا راهنمایی فرماییدچگونه در آزمون شرکت کنیم؟ ارسال پاسخ
نجمه 1401/07/13
طرح مهر افرین شامل معلمان مدارس غیر دولتی هم میشود؟ ارسال پاسخ