سایت ebay

سوالات متداول
1- سایت ebay چه سایتی است؟ سایت ebay یکی از سایت های چند ملیتی آمریکایی و بزرگ ترین سایت جهان در زمینه مزایده آنلاین است که افراد در آن به خرید و فروش کالا می پردازند، توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
2- نحوه عضویت و ثبت نام در وب سایت ebay به چه صورت می باشد؟ متقاضیان برای ثبت نام در سایت ebay باید وارد نشانی ebay.com شده و از سمت چپ صفحه اصلی، گزینه register را انتخاب نمایند، توضیحات کامل تر در متن این مقاله ارائه شده است.
3- نحوه خرید کالا از وب سایت ebay به چه شکل می باشد؟ کالاها در سایت ebay به دو صورت قیمت ثابت و کالاهای حراجی موجود هستند. متقاضیان برای خرید باید وارد حساب کاربری خود در این سایت شده و کالای مورد نظر خود را وارد سبد خرید نمایند، توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره ورود به سایت ebay

برای مشاوره ورود به سایت ebay

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سعید شهنواز 1402/06/25
سلام چقدر زمان میبرد کارت هوشمند موقت بهم بدن ارسال پاسخ
مهدی خامی 1401/08/10
کارت ملی من کی میاد ارسال پاسخ
علی 1401/07/27
امتحان طرح مهرآفرین به کجا انجامید ؟ ارسال پاسخ
بدون نام 1401/07/22
سلامامروز ۲۲مهرماه هست اعلام شده که در این روز آزمون مهرآفرین برگزار می‌شود در صورتی که از منطقه ما هیچ اقدامی انجام نشده. پیش ثبت نام توسط کارگزینی انجام نشده وهیچ بخشنامه ای مبنی بر برگزاری آزمون تا این لحظه نداشتیم .آیا کل کشور به همین شکل هست ؟لطفا راهنمایی فرماییدچگونه در آزمون شرکت کنیم؟ ارسال پاسخ
نجمه 1401/07/13
طرح مهر افرین شامل معلمان مدارس غیر دولتی هم میشود؟ ارسال پاسخ