سایت ثبت نام آرین موتور

سوالات متداول
1- ✔️ شرایط ثبت نام در سامانه فروش آرین موتور چیست؟ ✔️ هر فرد با دارا بودن یک کد ملی می ‌تواند یک دستگاه اتومبیل از ارین موتور را خریداری کند و اسناد و مدارک خودرو در بورس کالا فقط به نام خریدار صادر می‌شود. شرایط بیشتر برای ثبت نام آرین موتور در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ مدارک لازم برای ثبت نام در سایت آرین موتور چیست؟ ✔️ همانطور که در متن مقاله اشاره شد، از جمله مهم ترین مدارک لازم برای ثبت نام در سایت آرین موتور می توان به مواردی مانند اصل و کپی کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه به همراه فیش واریزی پیش پرداخت و اصل و کپی گواهینامه شخص خریدار اشاره کرد.
3- ✔️ نحوه ثبت نام خودرو در سایت آرین موتور چگونه انجام می شود؟ ✔️ انجام فرآیند پیش ثبت نام خودرو های آرین موتور در سایت arian.iranecar.com انجام می شوند. راهنمای تصویری ثبت نام خودرو در سایت آرین موتور در متن مقاله قرار داده شده است.

برای مشاوره نحوه ثبت نام آرین موتور

برای مشاوره نحوه ثبت نام آرین موتور

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سعید شهنواز 1402/06/25
سلام چقدر زمان میبرد کارت هوشمند موقت بهم بدن ارسال پاسخ
مهدی خامی 1401/08/10
کارت ملی من کی میاد ارسال پاسخ
علی 1401/07/27
امتحان طرح مهرآفرین به کجا انجامید ؟ ارسال پاسخ
بدون نام 1401/07/22
سلامامروز ۲۲مهرماه هست اعلام شده که در این روز آزمون مهرآفرین برگزار می‌شود در صورتی که از منطقه ما هیچ اقدامی انجام نشده. پیش ثبت نام توسط کارگزینی انجام نشده وهیچ بخشنامه ای مبنی بر برگزاری آزمون تا این لحظه نداشتیم .آیا کل کشور به همین شکل هست ؟لطفا راهنمایی فرماییدچگونه در آزمون شرکت کنیم؟ ارسال پاسخ
نجمه 1401/07/13
طرح مهر افرین شامل معلمان مدارس غیر دولتی هم میشود؟ ارسال پاسخ