دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت

سوالات متداول
1- افراد از طریق کدام سایت امکان دریافت اینترنتی ریز مکالمات تلفن ثابت را خواهند داشت؟ افراد از طریق پورتال شبکه مخابرات به نشانی www.tci.ir امکان دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت خود را خواهند داشت که در متن مقاله به آن پرداخته شده است.
2- افراد چگونه از طریق سامانه 1818 به ریز کارکرد خط ثابت دسترسی خواهند یافت؟ افراد با شماره گیری شماره 1818 از طریق تلفن ثابت خود و طی روند شرح داده شده در متن مقاله امکان دسترسی به ریز کارکرد خط ثابت خود را خواهند داشت.
3- آیا امکان دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت از طریق نرم افزار وجود دارد؟ خیر، نرم افزار دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت وجود نداشته و افراد جهت دسترسی به این امر بایستی از روش های دیگر استفاده نمایند که توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت

برای مشاوره دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

فاطمه 1401/11/08
سلام از طریق کدوم سایت امکان دریافت اینترنتی ریز مکالمات تلفن ثابت وجود داره
پاسخ مشاور: سلام افراد از طریق پورتال شبکه مخابرات به نشانی www.tci.ir امکان دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت خود را خواهند داشت.
بدون نام 1401/11/08
نحوه دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت از 1818 چطوریه
پاسخ مشاور: سلام فرد پس از تماس با شماره تلفن 1818 و مطابق با صدای دریافت شده شماره تلفن خط ثابت خود را وارد نموده و سپس بایستی کلید # را فشار دهد. در ادامه به فرد اعلام می شود که برای پرداخت صورت حساب عدد 1 را وارد نموده و برای دریافت ریز مکالمات عدد 2 را وارد نماید.