حساب وکالتی سایپا

سوالات متداول
1- ✔️ حساب وکالتی سایپا چیست؟ ✔️ داوطلبانی که قصد ثبت نام و پیش فروش خودرو از محصولات سایپا را دارند، لازم است دارای حساب وکالتی ساپا باشند که در متن مقاله به صورت کامل در خصوص این حساب توضیحاتی ارائه شده است
2- ✔️ داوطلبان افتتاح حساب وکالتی سایپا را باید در بانک مشخصی انجام دهند؟ ✔️ بله، افتتاح حساب وکالتی سایپا می بایست در بانک های تجارت، ملی، صادرات و... باشد که سایر بانک های معرفی شده در متن مقاله شرح داده شده است.
3- ✔️ نحوه ثبت نام خودرو از طریق حساب وکالتی سایپا چگونه است؟ ✔️ داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام هستند باید از طریق ورود به سایت فروش خودرو سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام اقدام نمایند که تمامی مراحل ثبت نام در متن مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره نحوه ثبت حساب وکالتی سایپا

برای مشاوره نحوه ثبت حساب وکالتی سایپا

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

پدرام 1401/11/13
حساب وکالتی که ساختیم از قبل از اینکه اسممون تو قرعه کشی ماشین مورد نظر در بیاد باید وجه پیش خریدش داخل حساب باشه یا بعد از درامدن اسممون تو ثبت نام باید واریز کنیم؟
پاسخ مشاور: سلام قبل از اینکه اسمتون تو قرعه کشی ماشین مورد نظر در بیاد باید واریز کنید.
Abbas panahi 1401/11/08
دوستان عزیزی که قبلا ثبت نام کردن بعد از افتتاح حساب وکالتی وارد سایت ایران خودرو یا سایپا بشین شماره شبایی که قبلا ثبت کردین رو حذف کنید و شماره شبای حساب وکالتی رو باید ثبت کنید موفق باشید.... ارسال پاسخ
بدون نام 1401/11/05
افتتاح حساب وکالتی سایپا رو باید تو چه بانکی انجام بدهم
پاسخ مشاور: سلام در یکی از بانک های تجارت، ملی، صادرات، اقتصاد نوین، رفاه و ملت.
محسن 1401/11/04
سلام یعنی شماره شبای قبلی که مال بانک دیگه باید ویرایش بشه شماره شبای حساب وکالتی بدیم ارسال پاسخ