ثبت نام حواله خودرو

سوالات متداول
1- ثبت نام حواله خودرو در شرکت صنعتی ایران خودرو به چه صورت می باشد؟ متقاضیان برای ثبت نام حواله ایران خودرو می بایست در سامانه esale.ikco.ir ثبت نام نموده و در زمان پیش فروش خودرو نسبت به ثبت نام در قرعه کشی اقدام نمایند. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
2- خرید و فروش حواله به چه صورت انجام می شود؟ افرادی که حواله خودرو را از کارخانه و با پرداخت مبلغ پیش پرداخت خریداری کرده اند، می توانند نسبت به فروش آن به دیگر افراد در نمایندگی های رسمی اقدام نمایند. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- مالیات حواله خودرو چیست؟ فروش هر کالایی اعم از خودرو، مشمول پرداخت مالیات خواهد بود. مالیات حواله خودرو نیز مالیاتی است که در زمان نقل و انتقالات حواله توسط انتقال دهنده پرداخت می شود. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره ثبت نام حواله خودرو

برای مشاوره ثبت نام حواله خودرو

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

فرید 1401/11/08
سلام خرید و فروش حواله چگونس؟
پاسخ مشاور: سلام افرادی که حواله خودرو را از کارخانه و با پرداخت مبلغ پیش پرداخت خریداری کرده اند، می توانند نسبت به فروش آن به دیگر افراد در نمایندگی های رسمی اقدام نمایند.
بدون نام 1401/11/08
قیمت حواله خودرو چقدره
پاسخ مشاور: سلام قیمت حواله خودرو بسته به مدل خودرو و بازه قیمت کلی آن متفاوت خواهد بود. قیمت فروش حواله خودرو قرعه کشی نیز متناسب با زمان تحویل آن متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر متن مقاله را مطالعه کنید.