حساب وکالتی بانک سپه

سوالات متداول
1- ✔️ حساب وکالتی بانک سپه چیست؟ ✔️ حساب وکالتی بانک سپه حسابی است که به کارگزاری های بورس متصل است و امکان برداشت وجه برای انجام معاملات در بورس کالا را فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این حساب به متن مقاله مراجعه نمایید.
2- ✔️ برای افتتاح حساب وکالتی بانک سپه از چه طریقی می توان اقدام نمود؟ ✔️ افتتاح حساب بانک سپه از طریق اینترنت بانک سپه انجام می شود که مراحل افتتاح حساب در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.
3- ✔️ فرم افتتاح حساب بانک سپه شامل چه اطلاعاتی می باشد؟ ✔️ این فرم شامل اطلاعات شخصی، کاری و مالی متقاضی می باشد که در متن مقاله دریافت این فرم و نحوه تکمیل آن به صورت کامل توضیح داده شده است. 

برای مشاوره افتتاح حساب وکالتی بانک سپه

برای مشاوره افتتاح حساب وکالتی بانک سپه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

میکائیل 1401/11/16
سلام‌من پنجشنبه وکالتی باز کردم اما تا الان نمیتونم ماشین درخواست بزنم میگه سه روز کاری ارسال پاسخ
مجید 1401/11/16
سلام وقت بخیر . امروز حساب کوتاه مدتی که در بانک سپه رو داشتم با ورود به اینترنت بانک و در انتهای صفحه انتخاب گزینه ویژه کارگذاری و انتخاب گزینه ثبت مجوز از طریق کارگزاری به حساب وکالتی تبدیل کردم . و ثبت با موفقیت انجام شد . ارسال پاسخ
حسین 1401/11/15
سلام من در بانک سپه حساب وکالتی دارم خیلی بیشتر از ۷۲ساعت اما برای ثبتنام می نویسد بايد بالای ۷۲ساعت باشد ارسال پاسخ
سپه 1401/11/15
بانک سپه باید لوگین کنید بعدش پایین صفحه نوشته خدمات ویژه کارگزاری شرکت خودرویی رو‌انتخاب کنید حساب را وکالتی کنید ارسال پاسخ
علی 1401/11/13
سلام افتتاح حساب وکالتی آنلاین بانک سپه از طریق اینترنت بانکش انجام میشه؟؟؟
پاسخ مشاور: سلام بله.
بدون نام 1401/11/13
افتتاح حساب وکالتی بانک سپه برای ایران خودرو از طریق چه سایتی انجام بدم؟
پاسخ مشاور: سلام افتتاح حساب وکالتی بانک سپه برای ایران خودرو از طریق اینترنت بانک سپه به نشانی www.ebanksepah.ir انجام می شود.