فضای ابری یا آیکلود چیست

سوالات متداول
1- ✔️ آیکلود چیست؟ ✔️ سرویسی است که توسط اپل ارائه شده است و برای ذخیره اسناد عکس ها فایل ها و هر فایل الکترونیکی دیگری استفاده می شود. برای مشاده جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.
2- ✔️ نحوه استفاده از آیکلود چگونه است؟  ✔️ آیکلود به صورت خودکار روی دستگاه کاربر نصب است. تنها کاری که باید انجام داد این است که کاربر تصمیم بگیرد که آیا می خواهد از آن استفاده کند یا خیر؟ برای جزییات بیشتر کار با آیکلود به متن مقاله مراجعه کنید.
3- ✔️ اگر iCloud در آیفون قفل شود چه اتفاقی می افتد؟ ✔️ وقتی دستگاه قفل شود، برخی از عملکردهای دستگاه قابل استفاده نیستند از جمله اینکه: نمی توان تمام تنظیمات و داده ها را از دستگاه پاک کرد. نمی توان آیفون را به روز کرد. برای جزییات بیشتر آنلاک کردن قفل آیکلود به متن مقاله مراجعه نمایید.

اگر سوالی در خصوص استفاده از آیکلود دارید

اگر سوالی در خصوص استفاده از آیکلود دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

یگانه 1402/04/26
اگر iCloud در آیفون قفل شه چی میشه؟
پاسخ مشاور: سلام وقتی دستگاه قفل شود، برخی از عملکردهای دستگاه قابل استفاده نیستند از جمله اینکه نمی توان تمام تنظیمات و داده ها را از دستگاه پاک کرد و نمی توان آیفون را به روز کرد.
امین 1402/02/16
نحوه نصب آیکلود چگونه است؟؟
پاسخ مشاور: سلام آیکلود به صورت خودکار روی دستگاه کاربر نصب است.
بدون نام 1402/02/16
آیکلود چیست
پاسخ مشاور: سلام آیکلود سرویسی است که توسط اپل ارائه شده است و برای ذخیره اسناد عکس ها فایل ها و هر فایل الکترونیکی دیگری استفاده می شود.