طرح افق بانک رفاه کارگران

سوالات متداول
1- ✔️ طرح افق بانک رفاه کارگران چیست؟ ✔️ طرح افق یکی از تسهیلات و خدمات مالی بانک رفاه برای مشتریان خود به منظور افزایش سطح رضایت آنها بوده که طی آن به متقاضیان بر اساس میانگین گردش حساب و امتیازات کسب شده آنها وام ارائه می دهد. جزئیات و مراحل دریافت وام طرح افق در متن این مقاله توضیح داده شده است.
2- ✔️ شرایط ثبت نام در وام طرح افق بانک رفاه شامل چه مواردی است؟ ✔️ شرایط ثبت نام در طرح افق رفاه از جمله نداشتن بدهی بانکی یا چک برگشتی، افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک رفاه و تکمیل موجودی، ثبت نام در مهلت زمانی تعیین شده و سایر شرایط و قوانین ثبت نام در وام افق بانک رفاه به طور کامل در متن این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ نحوه ثبت نام در طرح افق بانک رفاه کارگران چگونه است؟ ✔️ ثبت نام در طرح افق به منظور دریافت تسهیلات مالی از بانک رفاه کارگران به صورت حضوری و با مراجعه به یکی از شعب این بانک و ارائه مدارک مورد نیاز و ضامن معتبر انجام می شود. در متن مقاله پیش رو نحوه و مراحل ثبت نام و ارائه مدارک لازم برای اثبات داشتن شرایط دریافت وام افق بانک رفاه توضیح داده شده است.

برای مشاوره درباره طرح افق بانک رفاه کارگران

برای مشاوره درباره طرح افق بانک رفاه کارگران

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

ملک زاده 1403/04/17
مهلت ثبت نام تا کیه؟
پاسخ مشاور: تا پایان شهریور امسال تمدید شده.
ستایش 1403/04/14
سقف وام چه میزانه؟
پاسخ مشاور: 300 میلیون افراد حقیقی و 750 میلیون افراد حقوقی.
نریمان 1403/04/01
جدول وام هم داره؟
پاسخ مشاور: بانک روشی آنلاین برای این کار در نظر گرفته که با ورود اطلاعات لازم محاسبات وام انجام میشه و نتیجه قابل مشاهده خواهد بود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله رجوع کنید.
طلعت زاده 1403/02/27
مهلت ثبت نام تا کی ادامه داره؟
پاسخ مشاور: طبق اعلام بانک تا به امروز مهلت ثبت نام این طرح تا پایان شهریور ادامه داره.
ستاره محدثی 1403/01/18
سقف وام چقدره؟
پاسخ مشاور: سلام برای افراد حقیقی 300 میلیون و افراد حقوقی 750 میلیون تومان.
عبدالله 1402/12/27
من هر چی گشتم نتونستم جدول وام اش رو پیداکنم.
پاسخ مشاور: جدولی به شکل مرسوم سایر بانک ها وجود نداره بلکه یک سامانه اینترنتی جهت راهنمایی مشتریان متناسب با تقاضا و شرایط اونها طراحی شده که در متن مقاله در مورد اون صحبت شده.