سایت هواپیمایی قشم ایر qeshm-air.com

سوالات متداول
1- ✔️ ورود به سایت هواپیمایی قشم ایر qeshm-air.com چگونه است؟   ✔️ برای ورود به سایت هواپیمایی قشم ایر می بایست فرم ورود را با شماره تلفن همراه و رمز عبور یک بار مصرف تکمیل کرد که راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
2- ✔️ آیا امکان بررسی وضعیت بلیط در سایت قشم ایر وجود دارد؟ ✔️ پس از خرید بلیط از طریق درج شماره رفرنس بلیط و شماره پرواز در فرم ها می توان معتبر یا غیر معتبر بودن آن را بررسی کرد. جزئیات کامل در مقاله آمده است.
3- ✔️ مراحل بررسی وضعیت پروازهای هواپیمایی قشم ایر چیست؟ ✔️ افراد پس از ورود به سایت هواپیمایی قشم ایر باید اطلاعات دقیق پرواز مانند مبدا و مقصد و تاریخ را در فرم پیگیری درج کرده تا از جزئیات تاخیر یا عدم تاخیر باخبر شوند. توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله ارائه شده است. 

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت هواپیمایی قشم ایر

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت هواپیمایی قشم ایر

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

ثریا 1403/03/19
باشگاه مشتریان قشم ایر چیه؟
پاسخ مشاور: اعضای باشگاه مشتریان قشم ایر با هر خرید امتیازاتی کسب می کنند که با همان امتیازات می تونن از مزایای بهره ببرند.
پرواز 1403/03/19
استعلام وضعیت پرواز هواپیمایی قشم ایر چطوریه؟
پاسخ مشاور: وضعیت پروازها در بخش خدمات الکترونیکی سایت به آدرس qeshm-air.com در دسترس قرار دارد.
بنایی 1403/02/20
من بلیطم رو از یه آژانس خریدم الان نمیتونم کنسلش کنم.
پاسخ مشاور: اگر بلیط رو از آژانس تهیه کردید باید برای کنسل کردنش از همون آژانس اقدام کنید. سایت هواپیمایی فقط برای بلیط هایی است که از خود سایت خریداری شده.
مطهره 1403/02/20
چطوری میتونیم بلیط اینترنتی تهیه کنیم؟
پاسخ مشاور: شما باید به سایت هواپیمایی رفته و از بخش خدمات آنلاین برای خرید اقام کنید که البته فعلا با ورود به سایت مشاهده می کنید که لینک موقتی برای خرید بلیط با این آدرس BOOKING.QESHM-AIR.COM قرار گرفته که احتمالا در آینده تغییر خواهد کرد.