پیامک قبض تلفن ثابت

سوالات متداول
1- ✔️ نحوه فعال سازی پیامک قبض تلفن ثابت چگونه است؟ ✔️ یکی از راه های فعالسازی پیامک قبض تلفن ثابت این است که افراد کد دستوری مربوطه را به شماره 0212020 پیامک نمایند که روش های دیگر فعال سازی پیامک قبض تلفن در این مقاله ارائه شده است. 
2- ✔️ نحوه تغییر شماره پیامک قبض تلفن ثابت چگونه است؟ ✔️ همانطور که در مقاله توضیح داده شده است، برای تغییر شماره پیامک قبض تلفن ثابت باید از طریق شماره گیری ستاره 2020 مربع اقدام کرده و پس از ثبت شماره موبایل و طی مراحلی، شماره پیامک قبض تلفن ثابت خود را تغییر دهند.
3- ✔️ چگونه می توان پیامک قبض تلفن ثابت را لغو کرد؟ ✔️ چنانچه افراد بخواهند به دلایل متعدد پیامک قبض تلفن ثابت خود غیر فعال نمایند، باید از طریق شماره گیری #2020* اقدام نمایند و سپس ادامه مراحل را طی کنند، توضیحات کامل در مقاله داده شده است.

برای مشاوره پیامک قبض تلفن ثابت

برای مشاوره پیامک قبض تلفن ثابت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1402/07/03
سلام وقت بخیر . چطوری میتونیم چند تا خط رو با ی شماره موبایل ثبت کرد؟وقتی شماره جدیدو ثبت میکنیم قبلی پاک میشه ارسال پاسخ
حمید 1401/09/06
سلام. نحوه فعالسازی پیامک قبض تلفن ثابت؟
پاسخ مشاور: سلام. جهت فعالسازی پیامک قبض تلفن ثابت رو به شماره موبایل و کد شهر خانه خود را با کد دستوری" شماره تلفن، کد شهر، ستاره" به شماره 0212020 پیامک نمایند.
بدون نام 1401/09/06
سلام. پیامک قبض تلفن ثابت رو چجوری لغو کنیم؟
پاسخ مشاور: سلام. کد دستوری #2020* راشماره گیری کرده و گزینه 2 را وارد کنید.
بدون نام 1401/07/19
سلام . پیامک قبض تلفن ثابت برای من ارسال نشده. چیکار باید بکنم؟
پاسخ مشاور: با سلام. احتمال دارد شماره تلفت ثلفن همراه شما ثبت نشده باشه که در این صورت از روشی که در متن مقاله گفته شده برای ثبت و تغییر تلفن همراه استفاده کنید.
ali.m 1401/07/17
من بعد از دو روز پیگیری و عدم پاسخگویی مخابرات مشکل خودم رو سرچ زدم و نهایتا از اطلاعات خوب شما استفاده کردم ممنون از اطلاع رسانی عالی و مناسبتون ارسال پاسخ