چسباندن زیرنویس به فیلم

سوالات متداول
1- چسباندن زیرنویس به فیلم با handbrake رایگان است؟ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد؛ استفاده از تمامی اپلیکیشن ها و برنامه های این مطلب رایگان است. این اپلیکیشن ها تبلیغات آزار دهنده ای نیز ندارند.
2- امکان تماشای فیلم با زیرنویس در تلویزیون وجود دارد؟ در صورتی که اسم فایل فیلم با زیرنویس یکی باشد؛ می توانید با فعال کردن گزینه subtitle در تلویزیون، به تماشای فیلم با زیرنویس بشینید. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- چگونه با استفاده از hanbrake زیرنویس را به صورت دائمی به ویدیو بچسبانیم؟ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد؛ با تیک زدن گزینه burn in زیرنویس به صورت دائمی به ویدیو می چسبد.

برای مشاوره نحوه چسباندن زیرنویس به فیلم

برای مشاوره نحوه چسباندن زیرنویس به فیلم

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1401/07/30
سلام من برای چسبوندن زیرنوس به فیلم، handbrake رو دانلود کردم منتها الان زیر نویس نمیاره چیکار باید بکنم ؟ این اپلیکیشن کار نمیکنه اصلا. فقط رو گوشی من اینجوریه با برای بقیه هم همینطوره؟ ارسال پاسخ
بدون نام 1401/07/30
چسباندن زیرنویس به فیلم در آیفون به وسیله اپلیکیشن oplayer امکان پذیر است. اگر زیرنویس فیلم مورد نظر را با فرمت SRT در گوشی آیفون خود داشته باشید؛ می توانید با استفاده از نسخه LITE این اپلیکیشن زیرنویس فیلم ها را در IOS پخش کنید. ارسال پاسخ