فضای دوم گوشی شیائومی

سوالات متداول
1- فضای دوم گوشی شیائومی یا Second Space چیست؟ همانطور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، گوشی های شیائومی مجهز به فضای دومی هستند که افراد می توانند از آن برای نصب اپلیکیشن های مجزا استفاده کنید و بین این دو فضا جابجا شوید.
2- نحوه فعال کردن فضای دوم چگونه است؟ همانطور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد ، لازم است ابتدا وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید و Second Space را باز کنید. سپس Turn On Second Space فشار دهید و پس از خواندن توضیحات، گزینه Continue را بزنید تا وارد فضای دوم شوید.
3- آیا تماس تلفنی و تماس ها در دو فضای گوشی شیائومی مشترک هستند؟ بله همانطور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، تماس و پیام ها در این دو فضا مشترک هستند و بدون توجه به فضایی که استفاده می کنید آن ها را دریافت خواهید کرد. البته نام تماس گیرنده نمایش داده نمی شود.

برای مشاوره فضای دوم گوشی شیائومی

برای مشاوره فضای دوم گوشی شیائومی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمدامین 1401/08/21
فضای دوم گوشی شیائومی رو چجوری بسازیم؟
پاسخ مشاور: سلام. توی تنظیمات گوشی و وارد قسمت Security بشید.بعد second space را انتخاب و گزینه  Turn on Second space را فشار دهید. توضیحات را که خواندید گزینه continue انتخاب کنید و سپس یک رمز برای خود انتخاب کنبد و نهایتا next را بزنید تا فضای دوم ساخته شود.
سپیده قلیان 1401/08/21
سلام چجوری فضای دوم گوشی شیائومی رو حذف کنیم؟
پاسخ مشاور: سلام. گزینه Second space رو انتخاب و  با زدن گزینه delete می تونید پاک کنید.