سامانه نظام فنی روستایی nfr.bonyadmaskan.ir

سوالات متداول
1- سامانه نظام فنی روستایی چیست؟ سامانه نظام فنی روستایی عبارت است از مجموعه آیین نامه ها، صاحبان پروانه کار ساختمانی در مناطق روستایی، تشکل های حرفه ای ناظرین فنی و روستایی و مجموعه تصمیمات و مکاتبات اداری مربوطه که با فراهم آوردن امکان ورود به سایت nfr.bonyadmaskan.ir، دسترسی را برای متقاضیان ساده تر کرده است. برای مطالعه جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ورود به کارتابل نظام فنی روستایی برای چه کسانی فراهم شده است؟ با ورود به کارتابل نظام فنی روستایی، کاربران با توجه به هدف مورد نظر خود و همچنین نوع کاربری که دارا می باشند، می توانند یکی از دو گزینه ورود به کارتابل مهندسین و یا ورود به کارتابل دفاتر را انتخاب کنند که راهنمای ورود به هر یک از کارتابل ها در متن مقاله ارائه شده است.
3- نحوه ثبت نام در سامانه نظام فنی روستایی چگونه انجام می شود؟ برای ورود به سامانه نظام فنی روستایی و آغاز ثبت نام، کاربر باید به سایت اصلی سامانه جامع سیستم مدیریت ساخت و ساز و نظام فنی روستایی به نشانی  svs.bonyadmaskan.ir مراجعه کند که مراحل تکمیلی آن به همراه راهنمای تصویری در مقاله قرار داده شده است.

برای مشاوره ورود به سامانه نظام فنی روستایی

برای مشاوره ورود به سامانه نظام فنی روستایی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

مهدی بابایی 1402/06/01
باسلام بسیارممنون از راهنمایی جامع شما ارسال پاسخ
بدون نام 1401/10/11
نحوه ثبت نام در سامانه نظام فنی روستایی چجوریه
پاسخ مشاور: سلام راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در سامانه نظام فنی روستایی در این مقاله ارائه شده است.
اسدالله 1401/10/11
سلام چگونه وارد سامانه نظام فنی روستایی شوم؟
پاسخ مشاور: سلام لینک ورود به سامانه نظام فنی روستایی nfr.bonyadmaskan.ir در این مقاله قرار داده شده است.