امور مشتریان مدیران خودرو

سوالات متداول
1- مشتریان مدیران خودرو از چه طریقی می توانند با واحد امور مشتریان این شرکت ارتباط برقرار کنند؟ مراجعه به سایت امور مشتریان به آدرس mvmco.ir، ارسال ایمیل و تماس تلفنی با واحد امور مشتریان راه ارتباطی مشتریان با شرکت مدیران خودرو می باشد. اطلاعات بیشتر در این باره در متن آورده شده است.
2- واحد امور مشتریان مدیران خودرو چه خدماتی ارائه می دهد؟ پاسخگویی به سوالات مرتبط با گارانتی، پاسخگویی به سوالات در زمینه امور فنی خودرو و ارائه اطلاعات در مورد شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش و فروشگاه های مجاز از جمله خدمات این واحد است. در مورد سایر خدمات نیز در متن توضیح داده شده است.
3- چگونه می توان زمان تحویل خودرو مدیران خودرو را پیگیری کرد؟ مشتریان برای استعلام زمان تحویل خودرو می توانند به سامانه پیگیری وضعیت خودرو مدیران خودرو مراجعه و با وارد کردن شماره سفارش و کد ملی وضعیت خودرو را مشاهده کنند. راهنمای استفاده از این سامانه در متن آورده شده است.

برای مشاوره ورود به سایت امور مشتریان مدیران خودرو

برای مشاوره ورود به سایت امور مشتریان مدیران خودرو

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

احمد 1401/11/04
نشانی اینترنتی سایت امور مشتریان مدیران خودرو چیست
پاسخ مشاور: سلام سایت واحد امور مشتریان مدیران خودرو یا CRM به آدرس mvmco.ir می باشد.
بدون نام 1401/11/04
سلام برای استعلام زمان تحویل خودرو مدیران خودرو به چه سایتی برم؟
پاسخ مشاور: سلام برای استعلام زمان تحویل خودرو می توانید به سامانه پیگیری وضعیت خودرو مدیران خودرو مراجعه و با وارد کردن شماره سفارش و کد ملی وضعیت خودرو را مشاهده کنید.