سامانه انحصار وراثت

سوالات متداول
1- انحصار وراثت اینترنتی در چه سامانه ای انجام می شود؟ سامانه یکپارچه ای برای انجام انحصار وراثت وجود ندارد، اما برخی از مراحل انحصار وراثت در سامانه های ثنا، سامانه درخواست گواهی فوت و سامانه عدل ایران انجام می شود. در متن در مورد این سامانه ها توضیحات کاملی ارائه شده است.
2- چگونه می توان روند انحصار وراثت را پیگیری کرد؟ پس از انجام مراحل اولیه انحصار وراثت هر یک از وارث می تواند از طریق سامانه عدل ایران و با استفاده از کد ملی و رمز عبور خود، روند پرونده را به صورت اینترنتی مشاهده کند. مراحل این کار به طور کامل در متن مقاله شرح داده شده است.
3- انحصار وراثت چه هزینه هایی دارد؟ علاوه بر هزینه دادرسی که مبلغ ثابتی است و از سوی قوه قضاییه تعیین می شود، وراث باید هزینه های جانبی انحصار وراثت را نیز در نظر بگیرند. حق الوکاله وکیل از جمله این هزینه ها است. در این زمینه اطلاعات بیشتری در متن آورده شده است.

برای مشاوره ورود به سامانه انحصار وراثت

برای مشاوره ورود به سامانه انحصار وراثت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

عباسی 1402/01/21
سلام انحصار وراثت چه هزینه هایی داره؟؟
پاسخ مشاور: سلام علاوه بر هزینه دادرسی که مبلغ ثابتی است و از سوی قوه قضاییه تعیین می شود، وراث باید هزینه های جانبی انحصار وراثت را نیز در نظر بگیرند. حق الوکاله وکیل از جمله این هزینه ها است. در این زمینه اطلاعات بیشتری در متن آورده شده است.
بدون نام 1402/01/21
نشانی سامانه انحصار وراثت چیست
پاسخ مشاور: سلام سامانه یکپارچه ای برای انجام انحصار وراثت وجود ندارد، اما برخی از مراحل انحصار وراثت در سامانه های ثنا، سامانه درخواست گواهی فوت و سامانه عدل ایران انجام می شود.