سامانه فارا sfara.ir

سوالات متداول
1- ✔️ سامانه فارا چه کاربردی دارد؟ ✔️ سامانه فارا یا همان سایت جامع رفاه ایرانیان زیر نظر وزارت کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرده است تا به منظور ارائه خدمات در حوزه فناوری، کارت های اعتباری و... امکانات لازم را در اختیار افراد قرار دهد که در متن نیز مفصل به این موضوع پرداخته شده است.
2- ✔️ نحوه ثبت نام در سامانه فارا چگونه است؟ ✔️ ثبت نام در سامانه فارا از طریق صفحه اصلی سایت این مجموعه به آدرس sfara.ir انجام می شود که معمولا به شماره ملی، شماره تلفن همراه و ... نیاز دارد. ضمن اینکه راهنمای تصویری این بخش در متن ارائه شده است.
3- ✔️ چگونه می توان به اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار دسترسی پیدا کرد؟ ✔️ برای استفاده از امکانات اپلیکیشن شبکه ملی، افراد باید به آدرس سامانه فارا sfara.ir مراجعه نموده و از نوار منو بالای صفحه گزینه دانلود اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار را انتخاب نمایند که در متن نیز لینک دانلود آن ارائه شده است.


نظرات کاربران

فلاح 1402/11/24
سلامفروشگاه‌های طرح کالا برگ الکترونیکچه وقت و چه زمانیپول به حساب شأن واریز می شود ارسال پاسخ
بدون نام 1402/02/05
سلام ثبت نام در سامانه فارا چطور انجام بدم
پاسخ مشاور: سلام ثبت نام در سامانه فارا از طریق صفحه اصلی سایت این مجموعه انجام می شود که معمولا به شماره ملی، شماره تلفن همراه و ... نیاز دارد و راهنمای تصویری این بخش در متن ارائه شده است.
بدون نام 1402/02/05
آدرس سامانه فارا چیست
پاسخ مشاور: سلام سامانه فارا به نشانی sfara.ir می باشد.