تماس تصویری همراه اول

سوالات متداول
1- ✔️ تماس تصویری همراه اول چیست؟ ✔️  همان طور که در متن مقاله توضیح داده شد، تمامی مشترکین اعتباری و دائمی از طریق تماس تصویری همراه اول این امکان را دارند که بدون استفاده از برنامه ای و نیاز اینترنت با همدیگر تماس تصویری برقرار نمایند.
2- ✔️ تماس تصویری همراه اول را چگونه می توان فعال نمود؟ ✔️ به منظور فعال سازی تماس تصویری همراه اول ابتدا می بایست مشترکین دارای سیم کارت USIM و تحت پوشش شبکه LTE باشند و سپس از طریق کد دستوری این قابلیت را فعال نمایند. توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ آیا میزان هزینه تماس تصویری همراه اول نسبت به تماس صوتی آن بیشتر است؟ ✔️ خیر، همان طور که در متن مقاله گفته شد هزینه تماس صوتی و تصویری همراه اول برابر است و تماس تصویری هیچ هزینه جداگانه ای نخواهد داشت.

اگر در خصوص نحوه فعال سازی تماس تصویری همراه اول سوالی دارید

اگر در خصوص نحوه فعال سازی تماس تصویری همراه اول سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

ابوالفضل 1402/02/20
تماس تصویری همراه اول چیست؟؟
پاسخ مشاور: سلام تمامی مشترکین اعتباری و دائمی از طریق تماس تصویری همراه اول این امکان را دارند که بدون استفاده از برنامه ای و نیاز اینترنت با همدیگر تماس تصویری برقرار نمایند.
بدون نام 1402/02/20
هزینه تماس تصویری همراه اول چقدره
پاسخ مشاور: سلام تعرفه و هزینه تماس تصویری همراه اول همانند یک مکالمه صوتی معمولی همراه اول می باشد و برقراری تماس تصویری هزینه جداگانه ای برای تماس گیرنده در بر نخواهد داشت.
Bafrin 1402/02/20
سلام خسته نباشین من تماس تصویری رو فعال کردم ایکن هم نمایش داده میشه اما وقتی تماس تصویری رو میگیرم و قبولش میکنیم قطع میشه دلیلش چیه؟ ارسال پاسخ