تنظیمات استوری اینستاگرام

سوالات متداول
1- ✔️ آیا امکان حذف استوری اینستاگرام پیش از انتشار آن وجود دارد؟   ✔️ بله این امکان برای کاربران اینستاگرام وجود دارد که پیش از انتشار استوری بتوانند آن را حذف کنند، توضیحات بیشتر و راهنمای حذف آن در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ در بخش تنظیمات استوری اینستاگرام کاربران امکان اعمال چه تغییراتی را خواهند داشت؟   ✔️ با ورود به بخش تنظیمات استوری اینستاگرام کاربران می توانند نسبت به مخفی کردن استوری، ذخیره در گالری، اشتراک گذاری با فیس بوک و... اقدام نمایند. برای مطالعه توضیحات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ کاربرد تنظیمات Close Friend List در اینستاگرام چیست؟   ✔️ این قابلیت برای کاربرانی که قصد اشتراک گذاری تصویر یا ویدئوی شخصی با دوستان صمیمی خود را داشته باشند بسیار کاربردی می باشد. توضیحات بیشتر به همراه راهنما فعال سازی در در متن مقاله موجود می باشد.

اگر در خصوص تنظیمات استوری اینستاگرام سوالی دارید

اگر در خصوص تنظیمات استوری اینستاگرام سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

حمیدی 1402/04/18
کاربرد تنظیمات Close Friend List در اینستاگرام ?
پاسخ مشاور: سلام این قابلیت برای کاربرانی که قصد اشتراک گذاری تصویر یا ویدئوی شخصی با دوستان صمیمی خود را داشته باشند بسیار کاربردی می باشد.
فاطمه 1402/02/20
تو تنظیمات استوری اینستا چه تغییراتی رو میشه انجام بدم
پاسخ مشاور: سلام با ورود به بخش تنظیمات استوری اینستاگرام کاربران می توانند نسبت به مخفی کردن استوری، ذخیره در گالری، اشتراک گذاری با فیس بوک و... اقدام نمایند.
بدون نام 1402/02/20
سلام امکان حذف استوری اینستاگرام قبل از انتشار وجود داره؟
پاسخ مشاور: سلام بله این امکان برای کاربران اینستاگرام وجود دارد که پیش از انتشار استوری بتوانند آن را حذف کنند، توضیحات بیشتر و راهنمای حذف آن در متن مقاله ارائه شده است.