سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت sirat.csdeo.ir

سوالات متداول
1- ✔️ سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت چیست؟ ✔️ سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت به نشانی sirat.csdeo.ir یک سایت اینترنتی ارائه شده توسط آموزش و پرورش بوده که جهت ثبت نام طرح سنجش سلامت ارائه شده است. جزئیات بیشتر در متن مقاله  قرار دارد.
2- ✔️ نحوه ورود به سامانه سیرت چگونه است؟ ✔️ ورود به سامانه سیرت بدین صورت بوده که والدین با انتخاب تابعیت از درگاه دولت، مطابق راهنمای موجود در متن مقاله به این سایت وارد می شوند.
3- ✔️ نحوه افزودن فرزند در سامانه سیرت چگونه می باشد؟ ✔️ نحوه افزودن فرزند در سامانه سیرت بدین صورت بوده که کاربر در پنل مدیریتی به انتخاب گزینه افزودن فرزند پرداخته و با ورود شماره ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز در فرم افزودن فرزند به انجام این کار می پردازد که در متن مقاله ذکر شده است.

برای مشاوره سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت

برای مشاوره سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

کرمانی 1402/03/21
خیلی خوب ارسال پاسخ
ارین 1402/03/18
با سلام چطور میتوانیم اسم فرزند را از سنجش بدو ورود حذف کنیم ؟ ارسال پاسخ
بدون نام 1402/03/16
نحوه افزودن فرزند در سامانه سیرت چجوری هست
پاسخ مشاور: سلام نحوه افزودن فرزند در سامانه سیرت بدین صورت بوده که کاربر در پنل مدیریتی به انتخاب گزینه افزودن فرزند پرداخته و با ورود شماره ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز در فرم افزودن فرزند به انجام این کار می پردازد که در متن مقاله ذکر شده است.
مینا 1402/03/07
سلام من تو سامانه ثبت نام کردم تو روز تعین شده نتونستم مراجعه کنم باهام تماس گرفتن که چون نیومدیم عدم ارجاع زدیم براتون ولی نزدن منم باید دوباره ثبت نام کنم و نمیشه باید چیکار کنم ارسال پاسخ