پیگیری وام فرزند آوری

سوالات متداول
1- ✔️ آدرس اینترنتی وبسایت تسهیلات قرض الحسنه فرزند کدام است؟ ✔️ افراد برای ورود به سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند باید از آدرس اینترنتی ve.cbi.ir استفاده کنند. اطلاعات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه دریافت شماره پیگیری وام فرزندآوری چگونه است؟ ✔️ افراد بعد از ثبت نام در سامانه فرزند، از طریق سامانه مذکور می توانند شماره پیگیری 10 رقمی خود را مشاهده نموده و همچنین این کد را از طریق پیامک دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ نحوه پیگیری وام فرزندآوری در سامانه فرزند چگونه است؟ ✔️ افراد بعد از مراجعه به سامانه فرزند و از تب مشاهده وضعیت، امکان پیگیری وام فرزند آوری از دو طریق با کد رهگیری و کد ملی را خواهند داشت. اطلاعات بیشتر در متن مقاله آورده شده است.

برای مشاوره پیگیری وام فرزند آوری

برای مشاوره پیگیری وام فرزند آوری

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

علیرضابلوچ ابدوغی رستمی 1402/06/22
سلام برای تسهیلات فرزنداوری ثبت نام کردم 76روزهست پیامک دریافت نکردم درچه مرحله ای هست
پاسخ مشاور: سلام. از روش گفته شده در مقاله استفاده کنید.
بدون نام 1402/03/21
نحوه دریافت شماره پیگیری وام فرزندآوری رو بگید
پاسخ مشاور: سلام افراد بعد از ثبت نام در سامانه فرزند، از طریق سامانه مذکور می توانند شماره پیگیری 10 رقمی خود را مشاهده نموده و همچنین این کد را از طریق پیامک دریافت کنند.
بدون نام 1402/03/16
پیگیری وام فرزندآوری در سامانه فرزند چجوریه
پاسخ مشاور: سلام افراد بعد از مراجعه به سامانه فرزند و از تب مشاهده وضعیت، امکان پیگیری وام فرزند آوری از دو طریق با کد رهگیری و کد ملی را خواهند داشت.
رضا پیری 1402/03/08
خیلی وقته برای وام فرزند اوری ثبته نام کردم پیام نمیاد ارسال پاسخ
فرشید 1402/03/08
خیلی وقت ثبت نام کردم پیام برام نمیاد ارسال پاسخ
سمیه حسینی 1402/03/06
چرا مدتیه مشاهده وضعیت سامانه قطعه ارسال پاسخ