تنظیمات بازی فوتبال pes

سوالات متداول
1- ✔️ نحوه ورود به تنظیمات بازی فوتبال pes چگونه است؟   ✔️ نحوه رفتن به تنظیمات بازی فوتبال pes بدین صورت بوده که فرد بر از طریق منو وارد بخش Kick Off شده و سپس با انتخاب دسته به تنظیمات مرتبط دسترسی پیدا خواهد کرد. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه شخصی سازی دکمه های مرتبط با دسته بازی فوتبال pes چگونه است؟   ✔️ فرد پس از دسترسی به صفحه Edit Personal Preset بر روی گزینه Command Configuration کلیک کرده و به تنظیمات مرتبط با دسته pes می پردازد که در متن مقاله به ان اشاره شده است.
3- ✔️ گزینه Pass Support Level در بازی pes مرتبط با چیست؟   ✔️ گزینه Pass Support Level مرتبط یا میزان هوش مصنوعی دقت پاس بازیکنان در pes بوده که قابلیت تغییر را دارد. توضیحات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

اگر در خصوص تنظیمات بازی فوتبال pes سوالی دارید

اگر در خصوص تنظیمات بازی فوتبال pes سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمد 1402/08/13
عالی بود ارسال پاسخ
بدون نام 1402/03/21
نحوه شخصی سازی دکمه های مرتبط با دسته بازی فوتبال pes رو بگید
پاسخ مشاور: سلام فرد پس از دسترسی به صفحه Edit Personal Preset بر روی گزینه Command Configuration کلیک کرده و به تنظیمات مرتبط با دسته pes می پردازد که در متن مقاله به ان اشاره شده است.
رضا 1402/03/19
سلام چرا زمانی که نام بازیکن یا تیم رو تعغیر میدم در زمان بازی دو نفره دوباره به حالت قبل برمیگرده؟ ارسال پاسخ
آرش 1402/03/16
سلام دقت پاس بازیکنان در pes رو چه جوری می تونم تغییر بدم؟
پاسخ مشاور: سلام گزینه Pass Support Level مرتبط با میزان هوش مصنوعی دقت پاس بازیکنان در pes بوده که قابلیت تغییر را دارد.
بدون نام 1402/03/16
چجوری برم به تنظیمات بازی فوتبال pes
پاسخ مشاور: سلام نحوه رفتن به تنظیمات بازی فوتبال pes بدین صورت بوده که فرد بر از طریق منو وارد بخش Kick Off شده و سپس با انتخاب دسته به تنظیمات مرتبط دسترسی پیدا خواهد کرد.