سایت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات amrieh.ict.gov.ir

سوالات متداول
1- ✔️ نشانی سایت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چیست؟ ✔️ کلیه فرآیند ها و مراحل ثبت نام، ارزيابی، پيگيری و پايش امریه از طريق سایت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی amrieh.ict.gov.ir انجام می گیرد.
2- ✔️ نحوه ثبت نام در سامانه امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چگونه انجام می گیرد؟ ✔️ پس از مراجعه به سامانه اینترنتی amrieh.ict.gov.ir، متقاضی باید به بخش ثبت نام مراجعه کرده و با مطالعه کامل بخش فراخوان جذب نیروی امریه سربازی، نسبت به تایید شرایط و قوانین اقدام کند. برای مطالعه جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ آیا امکان پیگیری امریه در سایت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد؟ ✔️ بله همانطور که در متن مقاله اشاره شد، وارد کردن دقیق اطلاعات در فرم های ثبت نام و دریافت امریه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و متقاضیان می توانند با ورود به سامانه amrieh.ict.gov.ir  جهت پیگیری برای دریافت امریه سربازی خود اقدام کنند.

برای مشاوره ورود به سایت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

برای مشاوره ورود به سایت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1402/04/12
امکان پیگیری امریه در سایت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود داره؟
پاسخ مشاور: سلام بله.
حسن 1402/03/06
سلام نحوه ثبت نام در سامانه امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چگونه است؟؟
پاسخ مشاور: سلام پس از مراجعه به سامانه amrieh.ict.gov.ir، متقاضی باید به بخش ثبت نام مراجعه کرده و با مطالعه کامل بخش فراخوان جذب نیروی امریه سربازی، نسبت به تایید شرایط و قوانین اقدام کند.
بدون نام 1402/03/06
نشانی سایت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رو بگید
پاسخ مشاور: سلام سایت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی amrieh.ict.gov.ir می باشد.