اولویت بندی خودرو

سوالات متداول
1- ✔️ نحوه اولویت بندی در سامانه یکپارچه خودرو به چه صورت می باشد؟ ✔️ همان طور که در متن مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است، متقاضیان در زمان ثبت نام خودرو می توانند پنج اولویت را انتخاب نمایند تا شانس بیشتری برای تحویل خودرو داشته باشند.
2- ✔️ آیا متقاضیان می توانند در سامانه یکپارچه خودرو اولویتی را انتخاب نکنند؟ ✔️ بله، اما در این صورت اگر اولویتی را جایگزین اولویت انتخابی خود نکنند شانس تحویل خودرو در موعد نزدیک تر از دست می رود و طبق نوبت اعلام شده خودرو را تحویل می گیرند که اطلاعات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
3- ✔️ اولویت بندی موعد تحویل خودرو از چه طریقی به متقاضیان اعلام می شود؟ ✔️ پس از تکمیل فرایند ثبت نام، لیست متقاضیان واجد شرایط از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام می شود. پس از آن متقاضیان می بایست نسبت به تکمیل وجه خودرو اقدام کنند که توضیحات جامع تر در این باره در مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره نحوه اولویت بندی خودرو در سامانه یکپارچه

برای مشاوره نحوه اولویت بندی خودرو در سامانه یکپارچه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سعید 1402/03/07
با درود و خداقوت خدمت عوامل محترم سایتچنانچه ۵ اولویت را انتخاب کنیم ؛ آیا برای هر کدام از اولویت‌ها تاریخ تحویل مشخص میشود و متقاضی به دلخواه یکی را انتخاب میکند !؟؟یا اینکه هر کدام از اولویت‌ها که تاریخ تحویل نزدیکتری شامل بشود همان یک شانس را برای انتخاب داریم و مابقی اولویتهای انتخابی اتومات حذف میگردد ؟؟؟ ارسال پاسخ
مهران 1402/03/07
با سلام اگر شخصی هر ۵ اولویت را انتخاب کند موقع اعلام نتایج هر کدام را خواست می‌تواند انتخاب کند یا فقط خودرو با موعد تحویل زودتر به فرد تخصیص می یابد؟ ارسال پاسخ
نظام گلکار در جواب مهران 1402/03/09
ممنون بابت اطلاعات
عبدالرحیم پقه 1402/03/06
سلام.اگر تنها یک اولویت انتخاب کنیم مشکلی داره یا ن؟
پاسخ مشاور: سلام. خیر . انتخاب 5 اولویت به دلخواه شماست.
Ehsan 1402/03/03
حتما باید پنج تا انتخاب کنیم،یا تک اتنخاب هم میتونیم ارسال پاسخ
محمد اهواز 1402/03/03
منظور از اولویت چیه؟اگر هم مهم نیست چرا باید انتخاب کرد؟ ارسال پاسخ
رحمانی 1402/03/02
سلام میتونم تو سامانه یکپارچه اولویت انتخاب نکنم؟
پاسخ مشاور: سلام بله.
بدون نام 1402/03/02
حوه اولویت بندی در سامانه یکپارچه خودرو چگونه است؟
پاسخ مشاور: سلام همان طور که در متن مقاله توضیح داده شده است، متقاضیان در زمان ثبت نام خودرو می توانند پنج اولویت را انتخاب نمایند تا شانس بیشتری برای تحویل خودرو داشته باشند.