حذف تبلیغات گوگل

سوالات متداول
1- ✔️نحوه حذف تبلیغات گوگل در گوشی اندروید چگونه است؟ ✔️کاربر با رفتن به تنظیمات گوشی اندروید باید قسمت personalized ads  را انتخاب نماید و آن را در حالت خاموش قرار دهد. جهت مشاهده روش های دیگر حذف تبلیغات گوگل به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️چگونه می توان مانع از نمایش تبلیغات گوگل در ویندوز شد؟ ✔️با ورود به تنظیمات کروم ویندوز و غیرفعال کردن Ads در بخش site setting می توان مانع از نمایش تبلیغات شد. جهت مشاهده جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️چگونه می توان هنگام انجام بازی از نمایش تبلیغات جلوگیری نمود؟ ✔️از جمله راه هایی که می توان مانع از نمایش تبلیغات حین انجام بازی شد این است که اینترنت گوشی را خاموش نمود و یا از برنامه هایی جهت مسدود کردن تبلیغات استفاده نمود. جهت مشاهده جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

اگر در خصوص نحوه حذف تبلیغات گوگل سوالی دارید

اگر در خصوص نحوه حذف تبلیغات گوگل سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

یونس 1402/07/14
خواهشممدم تمام تبلیغات اگهی های سایتهارامسدود نمایدبا تشکر ارسال پاسخ
علیرضا 1402/03/21
چجوری میشه مانع از نمایش تبلیغات گوگل تو ویندوز شد؟
پاسخ مشاور: سلام با ورود به تنظیمات کروم ویندوز و غیرفعال کردن Ads در بخش site setting می توان مانع از نمایش تبلیغات شد.
بدون نام 1402/03/16
سلام چیکار کنم که وسط بازی هی تبلیغ نیاد؟؟؟
پاسخ مشاور: سلام از جمله راه هایی که می توان مانع از نمایش تبلیغات گوگل حین انجام بازی شد این است که اینترنت گوشی را خاموش نمود و یا از برنامه هایی جهت مسدود کردن تبلیغات استفاده نمود.
بدون نام 1402/03/16
سلام نحوه حذف تبلیغات گوگل در گوشی اندروید چجوریه؟
پاسخ مشاور: سلام با رفتن به تنظیمات گوشی اندروید باید قسمت personalized ads را انتخاب نمایید و آن را در حالت خاموش قرار دهید.