سامانه شمع تبلیغات shabaketabligh.ir

سوالات متداول
1- ✔️ نحوه ورود به سامانه شمع تبلیغات چگونه است؟ ✔️ افراد بعد از ورود به سامانه شمع shabaketabligh.ir می بایست کد ملی و کلمه عبور خود را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️نحوه ثبت نام میزبان در سامانه شمع تبلیغات به چه صورت می باشد؟ ✔️افراد برای نام نویسی در شمع به عنوان میزبان باید از سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده کرده و مراحل ثبت نام را از طریق این سامانه تکمیل کنند. اطلاعات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
3- ✔️مراحل دعوت سخنران از سامانه شمع چگونه است؟ ✔️میزابانانی که مراحل ثبت نام و ورود به سامانه را تکمیل نمودند می توانند از طریق گزینه دعوت از سخنرانان برای انتخاب سخنران مورد نظر خود اقدام کنند. اطلاعات بیشتر در متن مقاله آورده شده است.

برای مشاوره نحوه ورود و ثبت نام در سامانه شمع تبلیغات

برای مشاوره نحوه ورود و ثبت نام در سامانه شمع تبلیغات

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1402/08/13
برنامه ی خیلی بروز وخوبی هست ارسال پاسخ
محمد 1402/06/30
برنامه خوبی هست ممنون از شما ارسال پاسخ
حامد 1402/04/12
لیست سخنرانان سامانه شمع رو از کجا ببینم؟
پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده لیست سخنرانان به سامانه شمع مراجعه کرده و در سمت راست این سایت بر روی لیست سخنرانان کلیک کنید.
اکبری 1402/04/10
نحوه ثبت نام میزبان در سامانه شمع تبلیغات رو بگید
پاسخ مشاور: سلام افراد برای نام نویسی در شمع به عنوان میزبان باید از سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده کرده و مراحل ثبت نام را از طریق این سامانه تکمیل کنند.
علی 1402/04/10
سلام نحوه ورود به سامانه شمع تبلیغات چگونه است
پاسخ مشاور: سلام افراد بعد از ورود به سامانه شمع shabaketabligh.ir می بایست کد ملی و کلمه عبور خود را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنند.