سایت کارت مترو دانشجویی eticket.tehran.ir

سوالات متداول
1- ✔️ کارت مترو دانشجویی چیست؟ ✔️ کارت مترو دانشجویی جهت کمک به دانشجویان شهر تهران می باشد و با استفاده از آن می توان از تخفیف 50 درصدی استفاده از مترو و اتوبوس برخوردار شد. جهت مشاهده جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ چگونه می توان برای کارت مترو دانشجویی ثبت نام کرد؟ ✔️ کاربر می تواند با مراجعه به سایت eticket.tehran.ir و انجام عملیات ثبت نام، در خواست کارت مترو دانشجویی نماید. جهت مشاهده جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ محل دریافت کارت مترو دانشجویی کجاست؟ ✔️ حین انجام درخواست کارت مترو دانشجویی کاربر می تواند انتخاب نماید که کارت مترو را چگونه دریافت کند. لذا از طریق پست و یا مراجعه حضوری به یکی از ایستگاه ها ی شهر تهران می توان کارت خود را دریافت کرد. جهت مشاهده جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

برای مشاوره ثبت نام کارت مترو دانشجویی

برای مشاوره ثبت نام کارت مترو دانشجویی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

مهدی 1402/07/03
این چه سایتی هست که اصلا باز نمیشه ارسال پاسخ
دلارام 1402/05/29
چرا به سایتشون وارد نمیشه ثبت نام کنیم همش اخطار میده ارسال پاسخ
امیرعلی 1402/05/04
چرا نمیشه کارت مترو دانشجویی رو گرفت فعلا ارسال پاسخ
بدون نام 1402/04/27
سلام چجوری میشه کارت مترو دانشجویی رو ثبت نام کرد؟
پاسخ مشاور: سلام کاربر می تواند با مراجعه به سایت eticket.tehran.ir و انجام عملیات ثبت نام، در خواست کارت مترو دانشجویی نماید.
امیرعلی 1402/04/27
کارت مترو دانشجویی چی هست
پاسخ مشاور: سلام کارت مترو دانشجویی جهت کمک به دانشجویان شهر تهران می باشد و با استفاده از آن می توان از تخفیف 50 درصدی استفاده از مترو و اتوبوس برخوردار شد.