سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی kbztabriz.ir

سوالات متداول
1- ✔️ سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تبریز کدام است؟ ✔️ افراد با ورود به وبسایت اینترنتی kbztabriz.ir می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام نموده تا از خدمات این وبسایت بهره مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ نحوه عضویت در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی چگونه است؟ ✔️ اشخاص پس از ورود به سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی این استان باید بر روی دکمه ثبت نام عضویت کلیک نموده و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را وارد نمایند. اطلاعات بیشتر در متن مقاله آورده شده است.
3- ✔️ برخی از امکانات سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی را نام ببرید؟ ✔️ بازنشستگان با عضویت و ورود به سامانه کانون بازنشستگان این استان می توانند از تسهیلات قرض الحسنه، بیمه تکمیلی، بیمه عمر، سفر تفریحی، سیاحتی و تخفیفات فروشگاهی اشاره نمود. اطلاعات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت کانون بازنشستگان آذربایجان شرقی

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت کانون بازنشستگان آذربایجان شرقی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

شریفی 1402/05/31
تخفیفات فروشگاهی هم جزو امکانات سامانه بازنشستگان آذربایجان شرقی میشه؟
پاسخ مشاور: سلام بله.
حدیثه 1402/05/10
نحوه عضویت در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی چگونه است؟
پاسخ مشاور: سلام اشخاص پس از ورود به سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی این استان باید بر روی دکمه ثبت نام عضویت کلیک نموده و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را وارد نمایند.
بدون نام 1402/05/10
آدرس سایت کانون کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی چیست؟
پاسخ مشاور: سلام سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی به نشانی kbztabriz.ir می باشد.