سامانه ثبت نام زمین در جزیره ابوموسی

سوالات متداول
1- ✔️ برای ثبت نام در سامانه ثبت نام زمین رایگان در جزیره ابوموسی چه شرایطی لازم است؟ ✔️ از جمله شرایط ثبت نام در این سامانه می توان به متاهل و سرپرست بودن خانوار اشاره داشت که سایر شرایط ثبت نام در مقاله به صورت کامل بیان شده است.
2- ✔️ ثبت نام در سامانه ثبت نام زمین رایگان در جزیره ابوموسی از چه طریقی انجام می شود؟ ✔️ متقاضیان به منظور ثبت نام می بایست به سامانه ملی نهضت مسکن مراجعه نمایند که راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در مقاله قرار داده شده است.
3- ✔️ متقاضیان ثبت نام در سامانه زمین رایگان در جزیره ابوموسی لازم است چه مدارکی داشته باشند؟ ✔️ همان طور که در متن مقاله گفته شده است از جمله مدارک لازم برای ثبت نام در این سامانه کارت ملی و شناسنامه فرد متقاضی و ارائه گواهی سرپرست خانوار می باشد.

برای مشاوره نحوه ثبت نام زمین رایگان در جزیره ابوموسی

برای مشاوره نحوه ثبت نام زمین رایگان در جزیره ابوموسی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سعید شهنواز 1402/06/25
سلام چقدر زمان میبرد کارت هوشمند موقت بهم بدن ارسال پاسخ
مهدی خامی 1401/08/10
کارت ملی من کی میاد ارسال پاسخ
علی 1401/07/27
امتحان طرح مهرآفرین به کجا انجامید ؟ ارسال پاسخ
بدون نام 1401/07/22
سلامامروز ۲۲مهرماه هست اعلام شده که در این روز آزمون مهرآفرین برگزار می‌شود در صورتی که از منطقه ما هیچ اقدامی انجام نشده. پیش ثبت نام توسط کارگزینی انجام نشده وهیچ بخشنامه ای مبنی بر برگزاری آزمون تا این لحظه نداشتیم .آیا کل کشور به همین شکل هست ؟لطفا راهنمایی فرماییدچگونه در آزمون شرکت کنیم؟ ارسال پاسخ
نجمه 1401/07/13
طرح مهر افرین شامل معلمان مدارس غیر دولتی هم میشود؟ ارسال پاسخ