سایت علم نت elmnet.ir

سوالات متداول
1- ✔️ سایت علم نت چیست؟ ✔️ سایت علم نت یک موتور جستجو مخصوص دریافت مقاله های علمی معتبر به نشانی elmnet.ir است. این سایت مجموعه ای از مقالات و پژوهش های علمی ایندکس شده را در اختیار کاربران قرار می دهد که در متن مقاله توضیح داده شده است.
2- ✔️ نحوه دانلود مقاله از سایت علم نت به چه صورت است؟ ✔️ کاربران برای دانلود مقاله از سایت علم نت باید ابتدا یک حساب کاربری ساخته و برای دسترسی به تمامی مقاله ها اشتراک خریداری کنند. اطلاعات تکمیلی در این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ نحوه استعلام پایان نامه از سایت علم نت به چه صورت است؟ ✔️ کاربران برای استعلام پایان نامه از سایت علم نت باید ابتدا موضوع پایان نامه را جستجو کرده و سپس در بخش فیلترها، پایان نامه را به عنوان نوع سند انتخاب کنند. اطلاعات تکمیلی در این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت علم نت

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت علم نت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

فرشته محسنی 1402/06/29
خوب بود ارسال پاسخ
بدون نام 1402/05/21
سلام نحوه استعلام پایان نامه از سایت علم نت به چه صورته؟
پاسخ مشاور: سلام کاربران برای استعلام پایان نامه از سایت علم نت باید ابتدا موضوع پایان نامه را جستجو کرده و سپس در بخش فیلترها، پایان نامه را به عنوان نوع سند انتخاب کنند.
رقیه 1402/05/21
نحوه دانلود مقاله از سایت علم نت چجوریه
پاسخ مشاور: سلام کاربران برای دانلود مقاله از سایت علم نت باید ابتدا یک حساب کاربری ساخته و برای دسترسی به تمامی مقاله ها اشتراک خریداری کنند.