برنامه ایوا

سوالات متداول
1- ✔️ چگونه می توان برنامه ایوا بانک ملی را دریافت کرد؟   ✔️ متقاضیان برای دریافت برنامه ایوا بانک ملی بایستی به صفحه دانلود این برنامه در سایت بانک ملی به آدرس bmi.ir مراجعه نمایند توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است. 
2- ✔️ مراحل نصب و فعال سازی برنامه ایوا بانک ملی چگونه انجام می شود؟   ✔️ به منظور فعال سازی برنامه ایوا بانک ملی متقاضیان بایستی پس از نصب برنامه شماره همراه خود را وارد کرده تا کد فعالسازی را دریافت نمایند که راهنمای تصویری تمامی مراحل در متن مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ اپلیکیشن ایوا بانک ملی دارای چه امکاناتی است؟   ✔️ در این برنامه امکاناتی زیادی از قبیل خرید شارژ و بسته های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، استعلام و پرداخت کلیه قبوض و ... ارائه شده است. برای توضیحات بیشتر متن مقاله مطالعه شود. 

اگر در خصوص دانلود و نصب برنامه ایوا بانک ملی سوالی دارید

اگر در خصوص دانلود و نصب برنامه ایوا بانک ملی سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بهار 1402/06/13
هر کاری میکنم تو گوشیم برنامه ایوا بانک ملی نصب نمیشه و خطا میده. چکار کنم
پاسخ مشاور: سلام . راهنمای مرحله به مرحله نصب اپلیکیشن ایوا در مقاله گذاشته شده براساس اون پیش برین و برنامه رو نصب کنید.
حسن 1402/06/08
برنامه ایوا بانک ملی چه امکاناتی داره
پاسخ مشاور: سلام. از طریق برنامه ایوا می تونید خدماتی مثل کارت به کارت، خرید شارژ، استعلام موجودی کارت، پرداخت قبض و عوارض خروج از کشور را انجام بدید.
فریبا 1402/05/25
برنامه ایوا بانک ملی برای آیفون وجود داره؟
پاسخ مشاور: سلام بله. لینک دانلود نسخه آیفون در مقاله قرار داده شده است
سهیل 1402/05/25
برنامه ایوا بانک ملی رو برای گوشی اندروید از کجا میتونم دانلود کنم؟
پاسخ مشاور: سلام. برای دانلود این برنامه می تونین به بازار و گوگل پلی و لینک دانلود مستقیم این برنامه در مقاله قرار داده شده مراجعه کنین.