ورود به پیج اینستاگرام خودم

سوالات متداول
1- ✔️ نحوه ورود به صفحه اینستاگرام بدون نصب برنامه چگونه است؟   ✔️ کاربران می توانند از طریق یکی از مرورگرهای معتبر نظیر کروم و فایرفاکس برای ورود به صفحه اینستاگرام خود اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ ورود به صفحه اینستاگرام از طریق گوگل چگونه انجام می شود؟   ✔️ افراد باید عبارت سایت اینستاگرام را در سرچ گوگل وارد نموده و بر روی لینک ورود به اینستاگرام کلیک نموده و اطلاعات پیج اینستاگرامی خود را وارد نمایند. اطلاعات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ نحوه بازیابی رمز صفحه اینستاگرام چگونه است؟   ✔️ کاربران بعد از ورود به صفحه لاگین اینستاگرام و از طریق گزینه Forgot password امکان بازیابی پیج اینستاگرامی خود را خواهند داشت که در متن این مقاله جزئیات بیشتری در خصوص ارائه شده است.

اگر در خصوص ورود به صفحه اینستاگرام سوالی دارید

اگر در خصوص ورود به صفحه اینستاگرام سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

امیدی 1402/06/27
امکانش هس بدون اینکه برنامه اینستا رو نصب کنم وارد اکانتم بشم
پاسخ مشاور: سلام. بله بدون نیاز به نصب برنامه اینستاگرام و با وارد کردن آدرس سایت اینستاگرام instagram.com در گوگل می تونین وارد اکانتتون بشید.
سارا 1402/06/27
من الان به گوشیم دسترسی ندارم چطوری میتونم وارد صفحه اینستاگرامم بشم ؟؟؟؟؟
پاسخ مشاور: سلام. آدرس Instagram.com رو در مرورگر خودتون وارد کنید و سپس با کلیک روی دکمه login و وارد کردن اکانت خودتون می تونین به پیج اینستاگرام خودتون دسترسی داشته باشید
بدون نام 1402/05/29
نحوه بازیابی رمز صفحه اینستاگرام رو بگید
پاسخ مشاور: سلام کاربران بعد از ورود به صفحه لاگین اینستاگرام و از طریق گزینه Forgot password امکان بازیابی پیج اینستاگرامی خود را خواهند داشت.