دایره اینتراکشن توییتر

سوالات متداول
1- ✔️ دایره تعامل توییتر چیست؟ ✔️ دایره تعامل توییتر یا دایره اینتراکشن یک چارت تصویری بوده که مرکز آن آواتار کاربر قرار گرفته و حول آن 3 حلقه از تصویر افرادی که با فرد آن ها در بیشترین تعامل بوده، قرار دارد. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه ساخت اینتراکشن توییتر چگونه است؟ ✔️ نحوه ساخت اینتراکشن توییتر بدین صورت بوده که فرد با ورود به سایت chirpty به نشانی chirpty.com با ورود نام کاربری، کلیک بر روی گزینه Generate و ذخیره کردن فرآیند مطابق موارد گفته شده به انجام این کار می پردازد.
3- ✔️ گراف اینتراکشن توییتر چگونه کار می کند؟ ✔️ گراف اینتراکشن توییتر با شمارش منشن ها و توییت ها در دو لایه مشخص شده و به نمایش درخواهد آمد و تعاملات کاربر را با دیگر افراد به صورت یک چارت تصویری نشان می دهد. توضیحات بیشتر در متن مقاله درج شده است.

اگر در خصوص دایره اینتراکشن توییتر سوالی دارید

اگر در خصوص دایره اینتراکشن توییتر سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

فریبا 1402/06/18
سلام نحوه ساخت اینتراکشن توییتر رو بگید
پاسخ مشاور: سلام نحوه ساخت اینتراکشن توییتر بدین صورت بوده که فرد با ورود به سایت chirpty به نشانی chirpty.com با ورود نام کاربری، کلیک بر روی گزینه Generate و ذخیره کردن فرآیند مطابق موارد گفته شده به انجام این کار می پردازد.
بدون نام 1402/06/18
دایره اینتراکشن توییتر چیست
پاسخ مشاور: سلام دایره تعامل توییتر یا دایره اینتراکشن یک چارت تصویری بوده که مرکز آن آواتار کاربر قرار گرفته و حول آن 3 حلقه از تصویر افرادی که با فرد آن ها در بیشترین تعامل بوده، قرار دارد.