لست سین تلگرام

سوالات متداول
1- ✔️ لست سین پیام رسان تلگرام چیست؟ ✔️ لست سین پیام رسان تلگرام قابلیت نمایش آخرین بازدید و آنلاین کاربر در این شبکه اجتماعی بوده که قابلیت مخفی سازی و نمایان شدن را دارد. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه فعال سازی لست سین پیام رسان تلگرام چگونه می باشد؟ ✔️ نحوه فعالسازی لست سین پیام رسان تلگرام بدین صورت بوده که فرد با مراجعه به تنظیمات تلگرام و رفتن به به بخش لست سین، مطابق موارد گفته شده در متن مقاله گزینه EveryBody را فعال می کند.
3- ✔️ روش غیر مخفی کردن لست سین پیام رسان تلگرام کدام است؟ ✔️ روش مخفی کردن لست سین پیام رسان تلگرام به این شکل بوده که مخاطب پس از رفتن به تنظیمات و با ورود به بخش Last seen با انتخاب آیتم Nobody به انجام این کار می پردازد. توضیحات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

برای مشاوره لست سین تلگرام

برای مشاوره لست سین تلگرام

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

مریم 1402/07/18
سلام روش مخفی کردن لست سین پیام رسان تلگرام چجوریه؟
پاسخ مشاور: سلام روش مخفی کردن لست سین پیام رسان تلگرام به این شکل بوده که مخاطب پس از رفتن به تنظیمات و با ورود به بخش Last seen با انتخاب آیتم Nobody به انجام این کار می پردازد.
بدون نام 1402/07/18
نحوه فعال سازی لست سین پیام رسان تلگرام رو بگید
پاسخ مشاور: سلام نحوه فعالسازی لست سین پیام رسان تلگرام بدین صورت بوده که فرد با مراجعه به تنظیمات تلگرام و رفتن به به بخش لست سین EveryBody را فعال می کند.