سامانه کالینان فرهنگیان

سوالات متداول
1- ✔️ راهنمای ورود به سایت کالینان دانشگاه فرهنگیان چگونه می باشد؟   ✔️ افراد بعد از انتخاب دانشگاه فرهنگیان استان خود باید نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده تا امکان ورود به سایت کالینان دانشگاه فرهنگیان را پیدا کنند. اطلاعات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه رزرو غذا در سایت کالینان فرهنگیان چگونه می باشد؟   ✔️ اشخاص با ورود به پنل کاربری سایت کالینان فرهنگیان باید از بخش رزرو و خرید غذا برای رزرو غذای مورد نظر خود استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ چگونه می توان اعتبار سایت تغذیه کالینان را افزایش داد؟   ✔️ کاربران با ورود به پنل کاربری سامانه کالینان فرهنگیان باید از بخش افزایش اعتبار اینترنتی برای افزایش اعتبار سایت کالینان فرهنگیان استفاده کنند. اطلاعات بیشتر در متن مقاله آورده شده است.

برای مشاوره ورود به سامانه کالینان فرهنگیان

برای مشاوره ورود به سامانه کالینان فرهنگیان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمدرضا 1402/07/18
چطوری می تونم برای رزرو غذا در سایت کالینان دانشگاه فرهنگیان اقدام کنم
پاسخ مشاور: سلام. ابتدا با نام کاربری و رمز عبورتون وارد سامانه کالینان فرهنگیان بشین و پس از ورود به سامانه بر روی گزینه رزرو و خرید غذا کلیک کنید. راهنمای تصویری رزرو غذا هم داخل مقاله قرار داده شده
بدون نام 1402/07/18
آدرس سامانه کالینان فرهنگیان چیه ؟؟
پاسخ مشاور: سلام. برای ورود به سامانه کالینان دانشگاه فرهنگیان آدرس kherad.cfu.ac.ir/culinan رو در مرورگرتون وارد کنین و سپس استان خود را انتخاب کنید.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب