سامانه شحباز shahbaz.rmto.ir

سوالات متداول
1- ✔️ سامانه شحباز چیست؟ ✔️ سامانه شحباز shahbaz.rmto.ir یک بستر آنلاین جهت ارائه به شرکت های حمل و نقل و بازارگاه ها بوده که به صورت اینترنیت در اختیار افراد قرار دارد. جزئیات بیشتر رد متن مقاله درج شده است.
2- ✔️ نحوه ورود به سایت شحباز چگونه می باشد؟ ✔️ نحوه ورود به سایت شحباز بدین صورت بوده که فرد پس از درج شماره موبایل در دسترس، ورود کد امنیتی دریافتی و همچنین ثبت نام و موارد گفته شده در متن مقاله به انجام این کار می پردازد.
3- ✔️ خدمات سایت شحباز شامل چه مواردی است؟ ✔️ از خدمات سایت شحباز می توان به مدیریت پروانه شرکت های حمل و نقل، مدیریت بازارگاه ها، ثبت و رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موارد دیگر اشاره کرد. جزئیات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سامانه شحباز

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سامانه شحباز

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

حسین 1402/08/22
با اطلاعات سامانه قبلی مدیریت شرکت های حمل و نقل وارد بشم؟
پاسخ مشاور: سلام بله.
بدون نام 1402/08/16
سلام نحوه ورود به سایت شحباز رو بگید
پاسخ مشاور: سلام نحوه ورود به سایت شحباز بدین صورت بوده که فرد پس از درج شماره موبایل در دسترس، ورود کد امنیتی دریافتی و همچنین ثبت نام و موارد گفته شده در متن مقاله به انجام این کار می پردازد.
کاظمی 1402/08/16
امکانات سایت شحباز چیست
پاسخ مشاور: سلام از خدمات سایت شحباز می توان به مدیریت پروانه شرکت های حمل و نقل، مدیریت بازارگاه ها، ثبت و رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موارد دیگر اشاره کرد.