سامانه رزرو اماکن اقامتی شرکت مخابرات ایران amaken.tci.ir

سوالات متداول
1- ✔️ سامانه رزرو اماکن اقامتی مخابرات چیست؟ ✔️ سامانه رزرو اماکن اقامتی مخابرات؜ به نشانی amaken.tci.ir یک بستر اینترنتی در میحط وب بوده که جهت ارائه خدمات رفاهی نظیر رزرو اماکن اقامتی توسط شرکت مخابرات ایران راه اندازی شده که جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه ورود به سایت درخواست اماکن اقامتی مخابرات چگونه می باشد؟ ✔️ نحوه ورود به سایت درخواست اماکن اقامتی مخابرات بدین صورت بوده که فرد پس از مراجعه به این بستر اینترنتی نیاز به این داشته تا کد ملی، رمز عبور خود و عبارت امنیتی را مطابق موراد گفته شده در متن مقاله وارد نماید.
3- ✔️ امکانات سایت رزرو اماکن اقامتی مخابرات کدام است؟  ✔️ از امکانات سایت رزرو اماکن اقامتی مخابرات می توان به قابلیت ثبت درخواست رزرو اماکن اقامتی، پیگیری درخواست، بازیابی رمز عبور و دسترسی به فیش حقوقی اشاره کرد. توضیحات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

برای مشاوره استفاده از امکانات سامانه رزرو اماکن اقامتی مخابرات

برای مشاوره استفاده از امکانات سامانه رزرو اماکن اقامتی مخابرات

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

.. 1402/09/05
خوب ارسال پاسخ
کریمی 1402/08/28
نحوه ورود به سایت درخواست اماکن اقامتی مخابرات چگونه است؟؟
پاسخ مشاور: سلام نحوه ورود به سایت درخواست اماکن اقامتی مخابرات بدین صورت بوده که فرد نیاز به این داشته تا کد ملی، رمز عبور خود و عبارت امنیتی را مطابق موراد گفته شده وارد نماید.
بدون نام 1402/08/28
امکانات سایت رزرو اماکن اقامتی مخابرات چه چیزهایی هست
پاسخ مشاور: سلام از امکانات سایت رزرو اماکن اقامتی مخابرات می توان به قابلیت ثبت درخواست رزرو اماکن اقامتی، پیگیری درخواست، بازیابی رمز عبور و دسترسی به فیش حقوقی اشاره کرد.