وام ناباروری تامین اجتماعی

سوالات متداول
1- ✔️ وام ناباروری تامین اجتماعی چیست؟ ✔️ وام ناباروری تامین اجتماعی یک وام قرض الحسنه در راستای فرزند آوری زوجین نابارور بوده که در جهت کمک به تامین هزینه روند درمانی آن ها توسط دولت پرداخت می شود. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ شرایط دریافت تسهیلات ناباروری کدام می باشد؟ ✔️ از شرایط دریافت تسهیلات ناباروری می توان به داشتن بیمه پایه درمانی تامین اجتماعی، داشتن تابعیت ایرانی، دریافت معرفی نامه از پزشک متخصص زنان و زایمان و موارد دیگر گفته شده در متن مقاله اشاره کرد.
3- ✔️ مراحل ثبت نام وام ناباروی کدام است؟ ✔️ از مراحل ثبت نام وام ناباروری می توان از مراجعه به سایت بنیاد پانزده خرداد به نشانی setad.ir، پیمودن روند ورود، تکمیل اطلاعات سرپرست خانوار در فرم ثبت نام و تایید نام نویسی نام برد. توضیحات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

برای مشاوره نحوه دریافت وام ناباروری تامین اجتماعی

برای مشاوره نحوه دریافت وام ناباروری تامین اجتماعی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

جعفری 1402/09/05
سلام مراحل ثبت نام وام ناباروی تامین اجتماعی چیست
پاسخ مشاور: سلام از مراحل ثبت نام وام ناباروری تامین اجتماعی می توان از مراجعه به سایت بنیاد پانزده خرداد، پیمودن روند ورود، تکمیل اطلاعات سرپرست خانوار در فرم ثبت نام و تایید نام نویسی نام برد.
شمیم 1402/08/28
سلام ثبت نام وام ناباروی تامین اجتماعی رو در چه سایتی انجام بدم؟
پاسخ مشاور: سلام برای ثبت نام وام ناباروی تامین اجتماعی به سایت بنیاد پانزده خرداد به نشانی setad.ir مراجعه کنید.
محسنی 1402/08/28
وام ناباروری تامین اجتماعی چیست؟
پاسخ مشاور: سلام وام ناباروری تامین اجتماعی یک وام قرض الحسنه در راستای فرزند آوری زوجین نابارور بوده که در جهت کمک به تامین هزینه روند درمانی آن ها توسط دولت پرداخت می شود.