سامانه اصلاح قبض گاز

سوالات متداول
1- ✔️ آیا در صورت اعتراض، امکان اصلاح قبض گاز وجود دارد؟ ✔️ کاربر می تواند با ارائه مدارک مورد نیاز و مراجعه به سامانه اصلاح قبض گاز و یا دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نماید. جهت مشاهده جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ نحوه درخواست اصلاح قبض گاز چگونه است؟ ✔️ کاربر باید پس از ورود به سایت اعتراض، در بخش "درخواست خدمت"، درخواست خود را ثبت نموده که پس از آن کد پیگیری به وی داده می شود و می تواند درخواست خود را پیگیری کند. جهت مشاهده جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ جهت ثبت درخواست در سامانه اصلاح قبض گاز به چه مدارکی نیاز است؟ ✔️ مدارکی مانند کد پستی، کد ملی و صورتحساب مرود نظر جهت تصحیح از مدارکی است که جهت ثبت درخواست مورد نیاز می باشد. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره سامانه اصلاح قبض گاز

برای مشاوره سامانه اصلاح قبض گاز

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

.. 1402/10/23
در صورت اعتراض امکان اصلاح قبض گاز وجود داره
پاسخ مشاور: سلام کاربر می تواند با ارائه مدارک مورد نیاز و مراجعه به سامانه اصلاح قبض گاز و یا دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نماید.
بدون نام 1402/10/23
نحوه درخواست اصلاح قبض گاز رو بگید
پاسخ مشاور: سلام کاربر باید پس از ورود به سایت اعتراض، در بخش "درخواست خدمت"، درخواست خود را ثبت نموده که پس از آن کد پیگیری به وی داده می شود و می تواند درخواست خود را پیگیری کند.